Gå til innhold

suse ftp-inst

ways

Anbefalte innlegg

lastet ned boot.iso. bootet fra den. fikk opp meny. valgte install med install=ftp... den laster kernel. og går over til en svart skjerm. har prøvd med sikker inst, og de andre. skjermen blir bare svart hver gang. hvorfor! nå er det like før jeg installerer gentoo istedenfor! (ville helst prøve suse før jeg prøver gentoo da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags maskin har du? Har du prøvd tekst-install? Er det noe respons om du trykker ctrl+alt+F2, ctrl+alt+F3, og opp til F12? (tror det skal være en kjernelogg på en av de siste)

har en amd xp 2000+. har ikke hatt problemer med andre distro'er og os. fant ikke noen text-install. var bare manual. med mindre man kan legge på en option for å få text. skal prøve ctrl + alt Fx, takk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
lastet ned boot.iso. bootet fra den. fikk opp meny. valgte install med install=ftp... den laster kernel. og går over til en svart skjerm. har prøvd med sikker inst, og de andre. skjermen blir bare svart hver gang. hvorfor! nå er det like før jeg installerer gentoo istedenfor! (ville helst prøve suse før jeg prøver gentoo da)

Prøvd manuell installasjon? Sikker på at ISOen ikke er korrupt?

Lenke til kommentar

Prøvd manuell installasjon? Sikker på at ISOen ikke er korrupt?

har prøvd alle valgene. mulig den er ødelagt, men alt det andre funker så bra =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...