arnosmith Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Åssen skal jeg klokke den, steg for steg, er ekstrem nybegynner... har ikke funnet noen konkrete anvisninger enda... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Les nybegynnerguidene her på ok. Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 [url="http://www.overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html"]Ok.no's nybegynnerguide[/url] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Ver forsikitig though, ser ut som en T-bird, og som "vi" veit, så blir dei vanvittig varme veldig lett - så pass Tempen! Les forresten HER om åssn du gjør det. Endret 2. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg fikk min gamle opp på 1.45 detter er jo ingen til min var ikke veldig klokker venlig. når jeg hadde denne cpu en var jeg IKKE god på klokking selv. du finner nok ut selv hva denne cpu en er good for. Min døde på 2års dagen sin det er to månder siden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå