Gå til innhold

Prisantydning Nokia 5510

Errae

Anbefalte innlegg

skal selge en Nokia 5510 RØD. den er aldri brukt, og følger med 12 måneders garanti fra dagen jeg sender den til kjøper. Alt originalt tilbehør som er i pakken ved salg er med.

jeg har satt prisen til 1999,- hva synes folket om denne prisen ?

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ikke gitt noe over 500 for den nei..

Kunne sikkert fått den av non jeg kjenner for 100 også da, men men.. Den er gammel, uten fargeskjerm og sånn morro ting de fleste mobiler har nå for tide, og den er stor...

mp3 spiller da... Få mobiler som har det for tiden! :yes:

Lenke til kommentar

Kunne sikkert fått den av non jeg kjenner for 100 også da, men men.. Den er gammel, uten fargeskjerm og sånn morro ting de fleste mobiler har nå for tide, og den er stor...

vi har jo gamle fine Siemens Sl45i og nokia 3300 og siemens sx1 og sonyericsson p800/p900 ... de tre siste litt dyre ja :)

Lenke til kommentar

vi har jo gamle fine Siemens Sl45i og nokia 3300 og siemens sx1 og sonyericsson p800/p900 ... de tre siste litt dyre ja :)

Og N-Gage...

Og SL42...

Lenke til kommentar

Og N-Gage...

Og SL42...

og gikke glem QTEK 7070 og 8080:)

Lenke til kommentar

Men alikevel hadde ikke JEG betalt over 500, kansje noen andre hadde det..

Du får påstå den antik og sjelden og prøve deg med en pris på 9000 el no... :no:

hehe...

Men man kan jo få en bedre mp3 spilelr for 600 på elkjøp som er mye mindre hvis man er veldig interesert i mp3 spiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...