volund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som har mottatt cl50 de siste ukene som har fått norskt tastatur? Hvordan er eventuelt dette tastaturet fungerer det tilfredstillende eller har de bare klistret på æøå? Slik jeg frykter de har gjort, og dermed også mister man mange spesialtegn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde "klister" tastaturet før, men har fått tilsendt et helnorsk tastatur i ettertid. De hadde problemer med å skaffe dem før, men nå er det løst og ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Min CL50 som jeg fikk i romjula hadde ikke klistremerke tastatur, men jeg får tilsent enda et helsvart i disse dager De har da litt serivce hos whitebox også da, selv om ting tar litt tid innimelom. Lenke til kommentar
knut Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det finnes allerede mange tråder om dette på forumet. stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg