Gå til innhold

SX1

jendor

Anbefalte innlegg

Det er SmartClub i Trondheim ja, på Tiller. Har vært der noen år den... Rett ved siden av finner du både Lefdal, Elkjøp og Expert Bonus, samt Obs Elektro på City Syd. Men i de SmartClub-reklamer jeg har sett har det vært svært sparsomt med mobiler (?)

SÅÅÅ mange butikker rett i nærheten av hverandre?

Burde være store muligheter for å utnytte prisgarantier til det ytterste... :D

Men det er jo ikke sikkert at det blir noe billigere med SmartClub's 200% prisgaranti, om de selger telefonen forholdsvis billig fra før av.

Kan hende det likevel lønner seg å kjøpe den litt dyrere hos Lefdal, og at man i kroner og øre likevel kommer bedre ut.

Men det må man nesten regne på i hvert tilfelle. Uansett er det mye å hente for den som gidder å ta seg det lille bryet med å lete på nett for å finne en god pris.

Lefdal og SmartClub kalkulerer med at de aller fleste ikke gidder å gjøre det, og om et par stykker gjør det, så taper de ikke noe. Men de tjener desto mer på de som bare kjøper uten å benytte seg av garantien, for folk tror jo at siden de har en slik "garanti", så må de jo være billigst... hvilket de ikke er - de er faktisk dyrere enn mange andre.

Selv skal jeg snart kjøpe meg et sånn dobbeltkjøleskap med isbitmaskin og greier... regner med å rake inn noen tusenlapper på prisgaranti :green::green::green:

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

chill da...kjøpe deg en SX1 på Lefdal og gå så med utskrift fra ABCmobil.

Da har du krav på 2230,50 kr av lefdal. er det sikkert at man får dette tilbake eller??

Vilken lefdal butikk har dere som har prøvd vært i???

:thumbs:

Lenke til kommentar

Prisgarantien er ikke noe tull, og det "funker" i alle Lefdal-butikkene.

Det er ikke noe skumle greier som bare virker for noen.

OPPSUMMERING

1. Prisgarantien gjelder i ALLE Lefdal-butikkene

2. Prisgarantien gjelder også mot nettbutikker, men fraktkostnaden til nettbutikken blir lagt til. Eks: Pris for varen = 4000,- + 100,- i frakt = 4100,- som Lefdal bruker som sitt beregningsgrunnlag for prisgarantien.

3. Prisgarantien er på 150% av differansen mellom Lefdal sin pris og prisen på nettbutikken inkl. frakt.

4. Prisgarantien gjelder i 30 dager fra kjøpsdatoen

5. For å bruke prisgarantien er du nødt til å ha med deg dokumentasjon på prisen i nettbutikken (eller en annen butikk) Det holder med en utskrift.

6. Prisgarantien gjelder identiske produkter (med evt. identisk abonnement)

7. Du må kjøpe varen, og så gå ut av butikken, og inn igjen.

8. Du får utbetalt differansen i cash.

9. Smil og vær glad.

Lenke til kommentar
d var ganske billig....

Det er ingen dårlig pris nei :)

Man må bare bruke 5 minutter på å:

1. Lete seg frem til amobil sin prisguide, eller no.kelkoo.com sin prisguide (litt enklere for der vises prisen inkl. frakt)

2. Huske på å ha ark og blekk i skriveren.

3. Skrive ut

4. Le en mystisk og skummel latter (a la "MUUUHAHAHAHAHAHA!!!!") i det du går inn på Lefdal.. mens du innerst inne vet at du kommer til å komme ut igjen med en billig telefon :)

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Hvorfor diskuterer dere Nokia 6600?? Skal dere gi så mye for en telefon så kjøper dere en ordentlig en, ikke noe fjortissræl (bedre kjent som Nokia). Kjøp dere en SX1 og få alle funksjoner dere kan tenke dere og i tilleggg fra en ordentlig firma.

Tror du har misoppfattet hele diskusjonen her jeg!

Denne tråden dreier seg ikke om Nokia 6600, eller SX1 - den dreier seg om PRISER, gutten min.. og hvor man kan få de telefonene (eller andre telefoner) endel billigere enn andre steder - ikke om hvor bra eller dårlig SX1 og Nokia 6600 er.

Forresten er det vel ikke sinnsykt mange fjortisser med 6600 eller SX1. Selv har jeg begge, men så er jeg heller ingen fjortis :D

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Hvorfor diskuterer dere Nokia 6600?? Skal dere gi så mye for en telefon så kjøper dere en ordentlig en, ikke noe fjortissræl (bedre kjent som Nokia). Kjøp dere en SX1 og få alle funksjoner dere kan tenke dere og i tilleggg fra en ordentlig firma.

Tror du har misoppfattet hele diskusjonen her jeg!

Denne tråden dreier seg ikke om Nokia 6600, eller SX1 - den dreier seg om PRISER, gutten min.. og hvor man kan få de telefonene (eller andre telefoner) endel billigere enn andre steder - ikke om hvor bra eller dårlig SX1 og Nokia 6600 er.

Forresten er det vel ikke sinnsykt mange fjortisser med 6600 eller SX1. Selv har jeg begge, men så er jeg heller ingen fjortis :D

Og hvilken liker du best av de to?

Lenke til kommentar

Selv om det sikkert har vært diskutert mange ganger, og at det i tillegg ikke hører innunder topic her:

Jeg liker begge 2 ganske godt jeg, men de har jo sine fordeler og ulemper også.

+ på SX1 er jo radio, mp3

- på SX1 er tastauret, blir ikke vant med det enda!

+ på 6600 er det vanlige tastaturet

- på 6600 er at den ikke er så stilig som SX1

Men i bunn og grunn er det samme telefonen.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...