Echosiren Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 noen som vet om lefdal selger Lg-telefoner? Lenke til kommentar
J.S. Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 det er det fineste pris trikset jeg har sett på lenge (stakars buttikker Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 En SX1 koster 4549,- på abcmobil. Det skulle gi en lefdalpris med garantirabatt på 3776!! 3776,- for en SX1! Da skulle jeg le lenge og peke nese av de som betaler over seks lapper. Men jeg frykter krangling hos Lefdal.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noen som vet hvor det står skriftlig at denne garantien til LEfdal innebærer nettbutikker? her står det litt om prisgarantien, de nevner ikke noe om nettbutikker da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kan du ikke teknisk sett få P800 for ca.1000kr. da? Se her for elkjøp sin pris på P800 med netcom active talk. Så se her for lefdal sin pris med netcom active talk. Prisen på lefdal er jo nesten dobbelt så høy, betyr ikke dette at du kan skaffe deg en P800 med active talk abb. for rundt 1000 lappen Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sendte en mail til SmartClub for å få mer informasjon om prisgarantien deres, samt pris på SX1, dette er hva de svarte: "SX1 ligger på 4999,- u/abb. Prisgarantien gjelder for alle norske butikker og nettbutikker, men forutsetter at de har varen på lager." Mvh. Marius Elmarked Så da var det med Smart Club oppklart. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ååå,hvilket ord er det jeg leiter etter......Genialt! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg sendte en mail til kundeservicen på Lefdal, og jeg fikk beskjed om at det gjaldt mot nettbutikker også, men at de legger til frakt. Dette er 100% garantert. Jeg har benyttet meg av denne garantien MANGE ganger med priser hentet fra nettet. Ellers ville jeg vel ikke postet denne posten... Endret 3. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 må man i butikk for å benytte seg av denne prisgarantien? eller går det ann å bestille den over internett? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Smartclub i oslo ligger ved alna sentret på alnabru(oslo), det samme ligger lefdal! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Smartclub i oslo ligger ved alna sentret på alnabru(oslo), det samme ligger lefdal! Noen som vet om det finnes en smart club i nærheten av stavanger området? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hva med bare å sjekke www.smartclub.no ? kan da ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror smart club finnes bare på østlandet Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror smart club finnes bare på østlandet Ja ser slik ut for holde meg til Lefdal Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 må man i butikk for å benytte seg av denne prisgarantien? eller går det ann å bestille den over internett? Lefdal har ingen internettbutikk, så man må gå i en av deres butikker selv for å få denne prisgarantien Det er uansett litt moro at Lefdal og Elkjøp er eiet av samme eier. The Dixon Group. Men det ser man jo egentlig på webdesignet både hos Lefdal og Elkjøp. Helt likt. Lenke til kommentar
fashion Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvor mye prisgaranti er det Smartclub gir? 200% ?? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm, Jeg har bestilt en nokia 6600 fra mpx. får den levert imorgen tror jeg. kan jeg dra til lefdal og kjøpe den samme telefonen. og litt senere vise dokumentasjon på at den samme mobilen er billigere på mpx, og få tilbake alle pengene pluss 50% samt levere tilbake mobilen til Lefdal. Eller kan jeg ikke levere tilbake mobilen? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Du kan nok ikke levere den tilbake til Lefdal med mindre det er noe feil med den... men du kan jo gjøre som du sier her, men isteden sende den du kjøpte hos MPX tilbake igjen Der har du jo 14 dagers angrefrist. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 tror smart club finnes bare på østlandet Ja ser slik ut for holde meg til Lefdal Er det ikke en SmartClub i Trondheim også da? Mener det var det... Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 tror smart club finnes bare på østlandet Ja ser slik ut for holde meg til Lefdal Er det ikke en SmartClub i Trondheim også da? Mener det var det... Det er SmartClub i Trondheim ja, på Tiller. Har vært der noen år den... Rett ved siden av finner du både Lefdal, Elkjøp og Expert Bonus, samt Obs Elektro på City Syd. Men i de SmartClub-reklamer jeg har sett har det vært svært sparsomt med mobiler (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå