Gå til innhold

SX1


jendor

Anbefalte innlegg

Akkurat nå kan du få deg en SX1 til ca 4 tusenlapper uten abonnement hvis du er litt lur :D

 

Here's how:

 

1. Gå på nettet, finn den billigste nettbutikken som selger SX1 u/abb. (det er vel mpx.no tror jeg)

2. Ta denne prisen, kr. 4695,- hos mpx.no og legg til fraktprisen kr. 69,- som blir 4764,-. Skriv ut en side fra nettet som dokumenterer prisen.

3. Ta med deg utskriften din, gå på Lefdal og kjøp en SX1 u/abb. til 6095,-. (prisen er hentet fra lefdal.com)

4. Gå ut døra, og rett inn igjen til kassa, og vis frem utskriften din og si du vil benytte deg av prisgarantien.

5. Nå skal du få utbetalt ca. kr. 1996,50 :D (Ha med deg 3,50 i småpenger, så får du 2 tusenlapper tilbake istedenfor en haug med småpenger)

6. Kos deg med din nye telefon uten operatørlås, som kostet deg kr. 4098,50 :D

7. Le av alle de andre som har bundet seg i 18 måneder :D

 

BRUK den prisgarantien for alt den er verdt :)

 

:thumbs::thumbs::thumbs::green::thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det fungerer, og jeg har gjort det selv flere ganger. Jeg har tilogmed spurt om de nå skulle sette ned prisen i butikken, og svaret var ja. (men faktisk har de satt den opp den siste uka med 100 kroner!)

 

Det fungerer slik fordi Lefdal opererer med 150% prisgaranti, de gir deg 150% av differansen hvis du finner det samme produktet billigere et annet sted. Og den prisgarantien gjelder mot nettbutikker også, men de legger til fraktprisen før de regner ut differansen.

 

I det eksempelet ovenfor, så er differansen kr. 1331,-

Multipliser 1331,- med 1,5 (150% prisgaranti) så får du 1996,50 tilbake i lomma :D :D :D

Lenke til kommentar

LEFDAL SIN HJEMMESIDE (LINK)

 

@ kverna: Helt korrekt :) Du kan få deg en ny T610 u/abb for ca. 2400,-

 

@ Mr Fungus: Nei, det er ikke noe merkelig - garantien gjelder også mot nettbutikker. Men de kalkulerer jo selvfølgelig med at den store kundemassen ikke gidder fly rundt for å sjekke priser.

 

Kanskje jeg burde starte sånn "kjøpe-mobil-hos-Lefdal-for-de-som-ikke-bor-i-nærheten-av-en" service? :D

 

Det er jo ganske mye å spare faktisk.

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Sinnsykt najs jendor! :D Regnet litt ut og fant ut at jeg kunne få 6600 rimelig billig nå! 4299 på en nettbutikk. 5700 på lefdal. Får også igjen ca. 2000kr. kanskje jeg skal ta meg en tur der..

 

:thumbs:

 

 

Den til 4299 er brukt. Du må nok bruke ca. 4500(pluss frakt) i regnestykket ditt. Men det er jo allikevel en del å spare....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...