Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vis noen kunne tatt en titt på denne dr3as.net legger feilen her, den kommer bare i iexplorer iexplorer opera Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sikkert fordi du har en del <table width="100%> inni der, mens alt det andre er definert i eksakte pixels.. Dessuten, Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 nå skal jeg prøve å få til tables før jeg begynner med fonts etc men ser at dere er veldig opptatt av fonter her på forumet.. så kan dere ikke liste opp hvilke som er "godkjent? " Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 nå skal jeg prøve å få til tables før jeg begynner med fonts etc men ser at dere er veldig opptatt av fonter her på forumet.. så kan dere ikke liste opp hvilke som er "godkjent? " http://ufc.demoted.org/ ^^ Ta en titt der du. Det hele er meget enkelt. Du trenger ikke vite hvilke som ikke er godkjent, du må bare sørge for at du bruker en som ER godkjent. F.eks. Verdana. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vanlige fine fonter er f eks: Verdana, tahoma, sans-serif, arial..... Alle fonter som skal brukast @ web må vere en standard font på et hvilket som helst system, og skal ikkje vere comic sans eller times new roman (bl.a.) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) takk. Men over til siden min kan noen forklare feilen? er mange tables under hverandre, og da skal vel ikke de kunne fucke opp noe med hverandre? har altså mange tables som er 100% width og så td'r hvor alle uten om en har fast satt str i px Endret 2. februar 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv å definere alle tabeller og celler i pixler. Dessuten hadde du brukt litt for mange <table> også. EGENTLIG er det imot HTML å bruke tabeller til layout, men om du absolutt vil, så bør du klare deg med EN <table>, og resten som <td>'s inni den liksom. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 tenkte på at om jeg brukte mange tables slapp jeg mye arbeid, men ser nå ut som jeg skal printe ut ørten sider om advanced css layout istedenfor Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Smart! Men like lett å lese det @ www.w3schools.com Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 heh, true, trengte ikke lese så mye, men fant ut å få til en side som var variabel i høyde OG bredde ble alt for innviklet/umulig for meg, noe jeg egnetlig hadde fått til over her. sinnsykt irriterendes, så får se om jeg gidder å drive på no mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå