dax Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan er det mulig å slett alt etter ? i addresse feltet? Har sett dette på noen sider, og ønsker å benytte meg av dette for at brukeren skal få slippe å se hva jeg sender i get når jeg programmere PHP. Blant annet www.norwegiantelecom.no bruker dette. Vet ikke, men det er mulig det er noe JavaScript. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan du ikke bare bruke post? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Om /me forstod riktig vil du ha vekk alt som blir "inkludert" i filnavnet når du har ei side med php? Det er berre dumt, sett at noken vil linke til en spesifik del av sida di, så går ikkje det - han/ho må gå gjennom heile sida på nytt kver gang han/ho skal finne det igjen... Lenke til kommentar
dax Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Når det i forumet står http://forum.akam.no/index.php?act=Post&CO...2&f=76&t=202228, så vil jeg at alt bak .php? skal bli borte. Litt klarer her? egentlig bare pirk, men brukeren har ikke behov for å se parametere i get.... Lenke til kommentar
kennis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 bruk post istedenfor get (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå