Trigger-Happy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hvilke program er bra til å få informasjon om pc'en, inkludert fsb'en, ramtimings osv. Jeg ahr prøvd CPUZ, men vil prøve noe annet, jeg har også prøvd noe som heter Hot CPu tester pro, men alle viser forskjellig. Så: Hva er det BESTE progammet av dem alle, som man også kan stole på hva som står der?? Endret 2. februar 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sisoft sandra skal vel gjøre jobben tror eg Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Okayy Takker Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 WCPUID og CPU-Z er de mest brukte, og de har hver sine fordeler, jeg bruker ihvertfall begge to. CrystalCPUID er også bra. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvor kan jeg laste ned de to programmene(WCPUID og CPU-Z) ? Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Har du hørt om søkemotoren Google? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå