Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 N[ er det noe merkelig her. feks. @ jeg var p[ hytta i helgen@ det skjer n[r jeg pr;ver og skrive enkelte tegn eller bokstaver som ikke er en del av det norske alfabetet. det skal forestille et parangtes @@@@@@ Dette en AA [[[[[[[[[[[[[[[[ det er som og skrive i DOS. det er en b'rbar PC. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 det er forj'velig n[r man m[ s;ke p[ nette etter bokstaver man skal bruke i en setning! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sjekk det derre med vekseltaster\filtertaster. Det løste det for meg... Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 har pr;vd, nytter ikke Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Men når du kobler på et ekstern tastatur. Virker det da? Og du har vel sjekket at tastaturoppsettet står på norsk? Endret 2. februar 2004 av Robkvi Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Sitter p[ skolen, og har ikke rettigheter til og g[ p[ kontrollpanel. Det stinker. N[ har jeg ikke pr;vd med et ekstra tastatur. Men det kan jo ha noe med tastaturinnstilingene [ gj;re. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvis du sitter på skolen så får du gå å klage til administratoren;) hvis du ikke går på ringsaker vgs da... Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 det har du rett i, Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 en reboot pleier å virke, eller så kan du se på regionsinnstillingene. Lenke til kommentar
enl Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har samme problemet med sperret kontrollpanel på skolen jeg også. Det løses enkelt ved å søke etter *.CPL under C:\windows\system32. Her er f.eks. desk.cpl egenskaper for skjerm og mmsys.cpl egenskaper for multimedia. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Heheehe.. Det der er vel ikke noe annet en en regionsinstilling. Har du sjekket at du kjører norsk tastaturoppsett i Windows? Sjekk det, og om ikke det virker, så kan du jo alltids bruke ASCII. æ = [ALT]+0230 ø = [ALT]+0248 å = [ALT]+0229 Æ = [ALT]+0198 Ø = [ALT]+0216 Å = [ALT]+0197 Yes. -Chief- Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Broblemer med taster p[ tastaturet! hmm, du kan skrive p et sted men ikke i problemmer? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 for meg ser det ut som om du har engelsk tastaturoppsett aktivert Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Joda, men problemet er at jeg ikke har noen rettigheter til kontrollpanelet. Derfor gjorde jeg som enl sa. Jeg fant alle disse filene. Og filen til tastaturet. Men hva om en hadde giddi og gjort det samme og legge din fil p[ nette s[ kan jeg laste den ned og erstatte n[v'rende fil. Men en liten beskjed til HW, n[r jeg logget meg p[. S[ har jeg en AA i brukernavnet mitt, men jeg klarte og logge meg p[. D[rlig sikkerhet.......noen som er enig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kommer jo litt ann på hvordan du lurte deg rundt.. copypaste en å er vel ikke så farlig.. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 neida, men hva om du har bare AA i brukernavnet ditt. S[ aktiverer du det engelsk drite. Hva da!!! Men det er ikke noe og krangle om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå