another_visitor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hei alle ! Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe meg et Canon A80 digitalkamera, men får høre av en kar på Click at det lønner seg å vente litt.. Det skal visstnok være en svær årlig internasjonal fotomesse nå i februar, og her skal visst mange av de største leverandørene vise frem sine nye modeller + at prisene på eldre modeller da gjerne faller i ettertid. Jeg er relativt fersk i gamet, vet noen om dette kan stemme ? Er klar over at man ikke kan vente og vente med å kjøpe seg et kamera men hvis det skjer mye bare i løpet av februar bør man kanskje ha is i magen litt til.. ? M~ Endret 2. februar 2004 av another_visitor Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, PMA-messen avholdes i februar. Svært mange kameraer kommer til å bli lansert de nærmeste ukene, men det vil som oftest ta noen måneder før kameraene kommer på markedet. Det er alltid slik at det "snart" vil komme noe nytt og bedre. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 det er interessant, for noen måneder blir helt klart altfor lenge å vente Har du noen formening på om prisene på eksisterende modeller vil falle etter denne messen ? M~ Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor og når er det denne messen holdes? Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei! Henger meg på Martyrium, hvor og når?!! mvh s-ki Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei igjen! Fant ut at den avholdes i Las Vegas 12 - 15 d.m. mvh s-ki Lenke til kommentar
rogers Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det dreier seg om den årlige Photo Marketing Association messen i Las Vegas, 12-15 februar. Mange nyheter er allerede sluppet, men det er ventet mye mere. Dere kan følge med på lanseringene på denne siden: http://www.dpreview.com/articles/pma2004/ Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå