hvalfangeren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg kjørte ad-aware spywareremover på pcn min.... den fant vel 200 eller noe....jeg merka alle og sletta de.... da kom jeg ikke på internett.... det stod at telefonen brukte begge linjene (har isdn) men det gjør den jo så aldeles ikke!!! hva har skjedd???? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har du inte gjort några större ändringar i Ad-Awares grundinställningar kan du starta programmet och kolla loggen för senaste scan. Du bör även ha möjlighet att inifrån programmet återställa de filer du satt i karantän. (De raderas inte direkt.) /Olle Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Har du inte gjort några större ändringar i Ad-Awares grundinställningar kan du starta programmet och kolla loggen för senaste scan.Du bör även ha möjlighet att inifrån programmet återställa de filer du satt i karantän. (De raderas inte direkt.) /Olle jo jeg satte di ikke i karantene men jeg sletta de............. kansje litt dumt gjort menmen........... ps: gammel post men hadde over sett den... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Huff sann, synd det. Men jeg tror ikke Overklokking.no driver innen Internet Explorer-fiksing Flyttes Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 den fjerna nok alexa related fila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå