drno21 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan jeg plasere en kaninettvifte som blåser rett på prosessoorvifta. Hva vil eventuelt skje. Har en vifte plasert bak på PC`en men føle at HK forstatt blir varmt. Vifta må jo ha lufttilførsel må den ikke?? Eller kan jeg feste viftene sammen en eter en slik at det blir en slags stor vifte noen som har prøvd det???? Forslag tas imot!!! Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvilke temeperaturer har du? CPU,system etc.. Det å stable viftete oppå hverandre tror jeg ikke har noe for seg. Men gå til overklokking.no sitt forum og på kjøling, dær vil du få svar. (nic og passordet du har hær kan du bruke dær ) Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 blås ut bak, blås inn foran. Lenke til kommentar
andreas Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hei, slenger meg på her! Kjøpte meg en ny PAPST kabinett vifte idag.. som jeg skal ha til å suge inn luft foran i kabinettet.. det jeg lurer på er (dumt nok) hvilken vei skal jeg montere den? Med "merket" (det hvite merket som er på viften..) pekt inn i pcen eller omvendt? Endret 2. februar 2004 av andreas Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Når du ser på merket vil den blåse deg i fjeset Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Andreas 02/02/2004 : 20:07 Hei, slenger meg på her!Kjøpte meg en ny PAPST kabinett vifte idag.. som jeg skal ha til å suge inn luft foran i kabinettet.. det jeg lurer på er (dumt nok) hvilken vei skal jeg montere den? Med "merket" (det hvite merket som er på viften..) pekt inn i pcen eller omvendt? Ikke for å være ufin men.. Det er jo lov til å prøve seg frem før man spør. Det er jo bare å snu den, skruehull på begge sider. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det best å blåse ut bak og inn forann? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 om du har mange hardisker kan en vifte forran føre til at du trekker varm luft opp til prosesoren. Slik var det for meg. Da bør du heller blåse luft inn bak. Eller suge til seg som vi liker å si "bad humor" Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, er vel best å ha en til å suge den kaldeste lufta inn nede i fronten, og så ha en til å blåse ut høyt bak. Funker ihvertfall best for meg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja, det spørs...hd-ene mine varma opp lufta, men det er bare å eksprimenter i veg så finner du ut selv hva som er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå