Rebel-Rider Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Etter mye venting er den nye MIST Psu serien kommet. De leverer fra 430-550W og har separate voltrail for +12 +5 og +3.3 slik at hver rail kan levere full effekt uavhengig av belastningene på de andre railene, den nye mistserien se ut til å være laget av Antec, så kvaliteten skal det ikke stå på Mist 430W ATX 12V Mist 480W ATX 12V Mist 550W ATX 12V Endret 3. februar 2004 av zandro Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmm, trodde at MIST sine PSU'er skulle være stillegående, med 1 12cm vifte i stedet for 2 på 8cm. De gav sikkert blaffen i det da Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det er Forton\Source som lager 12cm og bare opp til 400w og siden de ikke lager større psuer i sin FSP serie så var det ikke noen annen vei å gå siden det ikke er noen andre som lager slike 12cm singel fan psuer i større Watt styrke. Antec psu er stillegående så det er ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 1 - Hvis du hadde tatt deg bryet med å se på linken er det 1stk 120mm + 1stk 80mm vifte..... 2 - Disse viftene er støysvake + at de er temperaturstyrt.... 3 - Ihvertfall på 350watt'ern er det en PAPST vifte og den bråker ihverfall ikke... 4 - Ytelse/pris forholdet på disse er så bra at man må tåle pittepittelitt støy.... P.S.: 5 - Det er jo som kjent noe som heter modding også...... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvor det står at det er en 120mm? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Så vidt jeg ser er det bare en modell fra MIST som leveres med 120mm vifte. De PSUene som henvises til i topic ser ut til å ha en på 92mm og en på 80mm. Eller er begge to på 80mm kanskje? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Siden Antec har laget Psuene for Mist har de 1 st 92mm og en 80mm vifte mao det vil si at det eneste som skiller Antec og mist er utseende... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) reklame/erfaringer: Jeg har nå vert den lykklige eier av MIST 480W i 2 dager nå, og må si at jeg er STORfornøyd, den støyer svært lite, har LANGE kabler og har med en S-ATA overgang, strømkabel og 4 festeskruer. Den har også en speilblank sort finish, som bare er lekker. Viftene er temp-regulerte, og støyer svært lite, selv om pc'en er svært varm. Veldig stabile spenninger. Dette er nå min erfaring, etter 2 dagers bruk. ANBEFALES SOM BARE DET! Endret 4. februar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 herlig, har hatt min 480watt liggende en uke nå, ikke hatt tid til å innstalere. Fåpr ta det til helga. 350watten var ikkenoe særlig på effekt, den klarte ikke å dirve min pc, men det klarer chiectec sin360watt. mystisk, men nå blir det bedre. Ser snasen ut også, svart med gull-griller er herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå