Gå til innhold

Omtale av Logitech Driving Force Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så veldig fornøyd med 900 grader på PC'n jeg.

Syntes det ble farlig tungt på rattet, og i f.eks. rallyspill må man jo svinge raskt.

Men Force feedbacken funker jo ikke så du må dra motoren rundt, det funker vel bedre på PS2 m/900 grader

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er ikke så veldig fornøyd med 900 grader på PC'n jeg.

Syntes det ble farlig tungt på rattet, og i f.eks. rallyspill må man jo svinge raskt.

Men Force feedbacken funker jo ikke så du må dra motoren rundt, det funker vel bedre på PS2 m/900 grader

husk at det ikker er noen spill enda som støtter 900 grader da ;)

dere som bruker rattet til pc, har dere innstalert noen drivere? jeg lasta ned noen drivere til et annet logitech ratt og rattet ble plutselig sinnsykt mye bedere, for da kjønte spill at det var et ratt og man fikk vibrasjioner og bra foorce feedback, noe som jeg synes manglet først

andre som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
dere som bruker rattet til pc, har dere innstalert noen drivere? jeg lasta ned noen drivere til et annet logitech ratt og rattet ble plutselig sinnsykt mye bedere, for da kjønte spill at det var et ratt og man fikk vibrasjioner og bra foorce feedback, noe som jeg synes manglet først

andre som har samme erfaring?

ja, jeg har merket at det er dårlig force feedback på pcen.

har dog ikke fått testet noen andre drivere...

hvilken driver installerte du?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkt og kjøpe dette rattat nå. Jeg har bare PC, men skal kanskje kjøpe PS2 når GT4 kommer ut. Har lest litt å nettet at noen sier at rattet "faller ut" etter kun noen minutters bruk i enkelte pc-spill. Noen her som har merket det? Jeg har tenkt til å bruke rattet sammen med Live for Speed, Toca Race Driver 2, Nascar 2003. Er det noen som har noen av disse spilla og dette rattet som kan teste om de funker sammen?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

har ingen av de spilla, men det er DØNN STABILT i Colin Mcrae Rallyy4 og 18 Wheels of Steel: Across America. er spillt begge i timer i strekk og har ikke hatt noen problemer med de 2

selv ikke med 900 grader og 100% styrke, ikke det at jeg har testa over lengre tid da jeg synes vanlig modus er enklere ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Har verken GTR eller TOCA Race Drive 2, men det funker nokk med begge de.

Rattet funker kjempe bra med pc hos meg, ingen problemer med det, spiller nå nfsu 2 og der er det genialt!

Rattet kommer opp som ett vaneligt ratt i windows så ser ingen grunn for att det ikke skal virke på de spillene...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...