Aasgaard Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Lenge har de råeste rattene vært forbeholdt PC. Blodig urettferdig synes nok mange, men nå gjør Logitech noe med saken. For alle med PlayStation 2 i alle fall. Driving Force Pro har landet, og det i god tid før GT4. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fungerer rattet kun på PS2? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fungerer rattet kun på PS2? Sakset fra konklusjonen: "Som en bonus fungerer det utmerket på PC også." Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det mulig, så ikke den jeg. Så meg blind på det som sto hos komplett.no. Takk for den iallefall. :9 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Offisielt er det kun til PS2, men Windows XP finner rattet og alt fungerer som det skal. Håper bare at noen kan fikse en driver som tillater 900 grader. Har ikke hatt mulighet til å teste med andre operativsystemer, men det er neppe noe problem der heller. Endret 2. februar 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
The Bart, the. Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "Select + R3 + Høyre Girpaddle" gir 900 grader på pc. Så det så. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 "Select + R3 + Høyre Girpaddle" gir 900 grader på pc. Så det så. Selvsagt, hvorfor tenkte jeg ikke på det? Det må seriøst prøves. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2? Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre. Kanskje på tide med et bytte? [space] Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ,03/02/2004 : 11:24] Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2?Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre. Kanskje på tide med et bytte? MOMO Force skal fungere i en del spill, mens MOMO Racing bare fungerer i noen få. Det kan med andre ord være forskjell fra spill til spill hvilke ratt som fungerer. Skal du ha et ratt til begge plattformer tror jeg det er tryggere å kjøpe et PS2-ratt som fungerer på PC også, enn motsatt (selv om det finnes flere gode ratt til PC). Endret 3. februar 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Kva ligger prisen på sånn ca? Det kunne du kansje tatt med i omtalen. Desuten så er bilda feil. Trykker en på eit bilde av ratte så kommer feks. pedalane opp. Endret 4. februar 2004 av ZoOoM Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Kva ligger prisen på sånn ca? Det kunne du kansje tatt med i omtalen.Desuten så er bilda feil. Trykker en på eit bilde av ratte så kommer feks. pedalane opp. Pris er litt upraktisk å inkludere i en omtale, da det kan skille mye mellom forskjellige steder, og da de har en tendens til å forandre seg en del over tid. Vi kommer imidlertid til å komme med en prisguide som tar seg av slikt. Ser at webpris på Komplett er 1.127,- (men de har det ikke på lager enda). Skal prøve å få rettet opp i bildene, fint du sier i fra. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal kjøpe nytt playstation2 spill. hva ambefaler dere? ( har hørt mye godt om rising sun) Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal kjøpe nytt playstation2 spill. hva ambefaler dere? ( har hørt mye godt om rising sun) Dette har ingenting med Logitech-rattet eller omtalen vår å gjøre. Fint om du lager en egen tråd. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har et ratt fra før og er ikke så fornøyd, pga innfesting - med tilhørende merkelig kjørestilling. Med slike ratt rett fra butikken, blir stillingen litt som å kjøre vogntog. Finnes det ekstrautsyr til dette rattet evt til møbler ( stressless e.l.) som gjør at man får en mer naturlig sittestilling. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) hva med denne??? Hadde hvert RÅFINT om gamer.no kunne fått testa en slik en sofokles Skrevet 07/02/2004 : 19:22 Har et ratt fra før og er ikke så fornøyd, pga innfesting - med tilhørende merkelig kjørestilling. Med slike ratt rett fra butikken, blir stillingen litt som å kjøre vogntog. Finnes det ekstrautsyr til dette rattet evt til møbler ( stressless e.l.) som gjør at man får en mer naturlig sittestilling. Endret 14. februar 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 hva med denne??? Hadde hvert RÅFINT om gamer.no kunne fått testa en slik en Hadde vært rått å teste det, ja. Artikkelen til ITpro har imidlertid et par grove feil. For det første kommer ikke settet med ratt og pedaler, og for det andre er det ikke Force Feedback i setet (takk og lov tror jeg egentlig vi kan si, det hadde nok vært vanskelig å få til bra, og du hadde trengt noen utrolig kraftige motorer). Lenke til kommentar
hallan87 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Dette er jo et ratt med 2,5 omdreininger (900 grader), men det er jo ingen spill som støtter dette. Når kommer det et spill som støtter 900grader. GT4 kommer jo ikke før til høsten. Det må jo komme noen før det!? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er vel ikke mange biler som har en omdreining på 900 grader Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ' date='03/02/2004 : 11:24'] Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2?Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre. Kanskje på tide med et bytte? [space] jeg har logitech MOMO force, tror jeg, det med skinntrekk og aluminium pedaler... har spilt dette på ps2 med gt3 og nfs hot pursuit 2... men colin 3 funker ikke... så det så... Lenke til kommentar
sleepy21 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er vel ikke mange biler som har en omdreining på 900 grader De fleste biler jeg har kjørt har 900 graders omdreining. En og en kvart omdreining hver vei er "standard", ikke bare på racerbiler... Noen som har kjøpt rattet og har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg