Lond Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ser at jeg har Windows XP Service Pack 1, og lurer på, Hva er det? Finnes det Service Pack 2? Hvor finner jeg det, og isåfall vil jeg får beskjed av Windows Update om at jeg skal laste det ned? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Service Pack er en samling av diverse oppdatering til operativ systemet. SP2 finnes, men bare i beta versjon (dvs at den ikke er helt ferdig utviklet) SP2 vil komme i løpet av sommeren... Disse Service Pakkene blir ikke tilgjengelig via Windows Update, siden der kan du laste ned disse oppdateringene individuelt. SP inneholder alle de (til dags dato den er sluppet ut). Lenke til kommentar
Lond Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor kan jeg isåfall laste ned denne når den er ferdig? Blir den gratis? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjører du WindowsUpdate en gang i blant har du langt på vei hele SP2 installert før den komplette 'pakken' slippes. Helt ny funksjonalitet og eventuelt nye standardapplikasjoner kan det nok hende de 'sparer' til den offiselle SP2-releasen, men så lenge du bruker WindowsUpdate får du med deg alt alikevel. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor kan jeg isåfall laste ned denne når den er ferdig?Blir den gratis? Ja den blir gratis. Og den blir tilgjengelig via Microsoft sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå