Crazy Joe Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Lånte noen tv opptak av en kompis av meg og tenkte jeg skulle kopiere de, mente at den kjappeste løsningen måtte være å ta diskcopy. DVD platene som jeg skulle kopiere er DVD +r og jeg bruker mest DVD-r. Når jeg da prøvde så feilet det 4 ganger på rad, det var ikke bufferunderun heller. Så mitt spørsmål er da, går det ikke med disk copy av + plater direkte over til -plater ? Mvh Ole Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Burde gå helt fint. Er du sikker på at + platen er i perfekt stand? en uleselig sektor er nok til at kopieringen krasjer...... Prøvd å lese inn + platen til disken først og så brenne den ut på - platen etterpå? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Kom ikke så langt i går, skal prøve å lage en image av platen i dag for så å brenne den ut på - plate. Prossesen stoppet på forskjellige steder de gangene jeg prøvde. 30 % 85% 57 % osv. Prøvde å spille den av i dvd spilleren og det funket helt greit. Mvh Ole Lenke til kommentar
larsli Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er ikke så lurt å kopiere direkte fra DVD til DVD.. Tryggest å lage en image først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå