trulseth Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 feks. desert eagle skyter _veldig_ unøyaktig med en treig maskin. omtrent umulig å treffe noe som helst. Det samme gjelder de andre pistolene også, men jeg synes det merkes best med eagelen. Maskingunnene skyter også mer unøyaktig men det største problemet med de er at de skyter saktere ved lav fps. En med 100fps skyter mye fortere med en smg/assaultrifle/maskingun enn en med 50fps. Merker godt at feks colten skyter fortere når jeg tar bort våpena (r_drawviewmodel 0) ettersom fps-en min stiger en del. Lenke til kommentar
Pojke Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 10:35, |Viper skrev:Maskingunnene skyter også mer unøyaktig men det største problemet med de er at de skyter saktere ved lav fps. En med 100fps skyter mye fortere med en smg/assaultrifle/maskingun enn en med 50fps.Merker godt at feks colten skyter fortere når jeg tar bort våpena (r_drawviewmodel 0) ettersom fps-en min stiger en del. Flott |Viper, var akkurat det svaret jeg var ute etter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå