Gå til innhold

bråker q-tec?

Anbefalte innlegg

yo!

har ett q-tec 300 w switching power supply..psu virker ganske stille men er ganske usikker (q-tec = billig jøggel)

for å være helt ærlig kan jeg ikke helt si meg plaget av lyden i den... den virker faktisk ganske stille :thumbs: , kan ikke finne noen spesifikasjoner bortsett fra

"q-tec 300 silent" når jeg søker på nett...

det jeg da lurer på er om ett av f.eks de mist psuene er stillere?? (19 db)

noen som har bytta fra q-tec til mist eller lignende???

har tenkt på et TT butterfly psu også (står 17 dba på www.netconnection.no)

noen som har det?

noen som har noen erfaringer de vil dele? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Q-Tech 450Watt PSU :angry::cry: før den overdøvet allt som var inne i kabinettet bortsett fra CPU vifta(Volcano 12) på ganske heftig guffe.

Har nå en TT Purepower Butterfly 480W og er MEGET fornøyd! Ikke bare er den så å si lydløs, men jeg måtte faktisk skru ned hastigheten på kabinett viftene mine etter jeg fikk den :thumbup: for jeg oppdaget pluttselig at de bråkte "ganske mye" tror de er 21 eller 24 db :roll:

I tillegg er alle ledninger i "sokker" noe som er veldig kjekkt :)

Edit: I tillegg har den en ganske fin bundle med viftestyring og en kjekk vifte som blåser bra selv om den kan være veldig støy svak, dersom du har viftestyring eller bruker den som følger med :)

Endret av KarateK|d
Lenke til kommentar
Jeg hadde Q-Tech 450Watt PSU   før den overdøvet allt som var inne i kabinettet bortsett fra CPU vifta(Volcano 12) på ganske heftig guffe.

Har nå en TT Purepower Butterfly 480W og er MEGET fornøyd! Ikke bare er den så å si lydløs, men jeg måtte faktisk skru ned hastigheten på kabinett viftene mine etter jeg fikk den  for jeg oppdaget pluttselig at de bråkte "ganske mye" tror de er 21 eller 24 db 

I tillegg er alle ledninger i "sokker" noe som er veldig kjekkt

Edit: I tillegg har den en ganske fin bundle med viftestyring og en kjekk vifte som blåser bra selv om den kan være veldig støy svak, dersom du har viftestyring eller bruker den som følger med 

er hypp på en sånn en ass, i svart versjon... de er tom på www.netconnection.no :(

karatek|d:

hvordan er lysene i den? :)

noen som vet om de har de i noen andre webshopper eventuelt noen butikker i oslo?

forresten finnes det noen butikker i oslo som selger fete pc ting???.. ting som de har på microplex/netconnection/3dfxcool???.... ikke sånn spaceworld opplegg.

fred ut folkz!

:w00t:

Endret av klikko
Lenke til kommentar
chieftec er vel ikke så bra det heller...erfaringener som jeg har vært bort, sier at chiftec ikke er så bra det heller...

Chieftec er faktisk ganske gode PSU'er. Eg vil heller sei at chieftec er ganske undervurdert igrunn. Min 360w er både stabil og stille nok.

Lenke til kommentar
er hypp på en sånn en ass, i svart versjon... de er tom på www.netconnection.no :(

karatek|d:

hvordan er lysene i den? :)

noen som vet om de har de i noen andre webshopper eventuelt noen butikker i oslo?

forresten finnes det noen butikker i oslo som selger fete pc ting???.. ting som de har på microplex/netconnection/3dfxcool???.... ikke sånn spaceworld opplegg.

fred ut folkz!

:w00t:

Lysene er helt greie! selv om jeg skulle ønske det hadde gått an å bestemme farge i stedet for at den skifter mellom 6 :)

Men dette er jo min personlige mening, er jo ikke nødt til å ta av dekselet forran vinduet :)

Og komplett har den også inne, her.

Den er ikke så lett å finne, i og med at den ligger under casemod kategorien :dontgetit:

Endret av KarateK|d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...