adawen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har plutselig en viss forståelse for hvorfor Reality TV er så populært. Jeg har nå sittet og glodd på et meningsløst "studio cam" hos TV2. Det eneste som skjedde der var at teknikere, og andre ..skikkelser, vimsa rundt og gjorde istand til morgensendinga til TV2. Fytti katta så nysgjerrig mennesket egentlig er.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hørtes spennende ut får deg til å tenke på at kunne ha sovet istedet Endret 2. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hehe, joda. Men jeg har "Prosjekt: Rette opp døgnrytmen" på gang. Så det går ikke! Dessuten, om jeg legger meg nå, så sover jeg laaaangt forbi TG04-billett-slippet. DET går bare ikke. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hehe, joda. Men jeg har "Prosjekt: Rette opp døgnrytmen" på gang. Så det går ikke! Dessuten, om jeg legger meg nå, så sover jeg laaaangt forbi TG04-billett-slippet. DET går bare ikke. Hehe, prøver forøvrig selv å komme meg på skolen i dag, går?/lørdagens fest ble kanskje litt sen. 6 på morran Når starter TG sitt billett salg da? vurderer å dra, men må slutte på jobben først btw, det heter ikke "Prosjekt: Rette opp døgnrytmen" lenger, det heter bare søndagsprosjektet nå edit: *skru av pc'n å late som om jeg har sovet hvis ikke så blir ho mor argh* Endret 2. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "Prosjekt: Rette opp døgnrytmen" Høres ut som noe for meg! TV på morran, sitter ofte å ser på UPC's startkanal, altså bare masse tull, reklame og systeminfo.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg leser alltid på hw.no om morgenen. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har faktisk tatt meg selv i å se på GOD.tv en gang eller to også.. Jeg var vel neppe tilregnelig da det skjedde. Og nå gikk jeg jaggu akkurat glipp av MER TV2 studio cam.. Pokker altså. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Adawen, Prøv meditasjon hvis du sliter med døgnrytme Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg SLITER jo ikke da. Jeg har jo lagt opp til det sjøl. Og meditasjon har jeg NEPPE tolmodighet til.. Klarer jo såvidt å sitte iro og se film alene, ffs.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Ikke lett det derre døgnrytme syndromet. Ser på rare ting på tv også. Avogtil sitter eg og ser på tv4 cam der de filmer en gate og biler kjører forbi.... Edit: jaja god natt....... Endret 2. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå