diversity Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 men tilbake til topic: hvis man er interessert i å bruke 900,- på et originalt verktøy er det selvfølgelig supert det.. men Co Tech er ganske bra og som nevnt ovenfor med 2 års garanti.. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ofte er det utstyret som Class Olson og andre billigkjeder selger produsert av de samme som produserer dyrere merkevarer. Sikkert litt lavere kvalitet men man får mer for pengene. Det er jo ikke proffesjonelle behov en case-modder har. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *gni tårer fra øya* Jeg ler så godt Altså, hva er dealen nå? Skal du banne folk fordi dem synes vi burde kjøpe kvalitet? Det gikk på at gutta syntes clasohlson dremelen var lavmål og sammenligna det med hva som skjer om du satser på å vedlikeholde bilen din med rustent skrap fra nærmeste bilopphugger. For å si det sånn, jeg stoler heller på ordet til pro0opz0r som er avdelingsleder i butikk der dem faktisk selger det dere satt og diskuterte nå. Kan se at enkelte tar seg når av måten han sa det på, men drøyt å banne Snap i samma slengen da. Hva gjorda han gærnt a? Påpekte: Om du er neger og fættig som en indisk gategutt ja da er den sikkert ok.Men kjøper du dremel for å ha den mer enn 2 mnd, så kjøper du en orginal på jernia. Om en kar forteller deg det på gata så skjønner man at poenget er at kvalitet/holderbarhet er det verdt å betale for og ler litt av den morsomme formuleringa. (Iallfall i Hokksund, hehe) Du fake'r ikke at du nesten dåner, mister grepet på kaffe lattén din og sier "Fy på lanken så politisk ukorrekt. Deg må jeg forvise fra dette kvartalet." Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Forsøker meg på litt ontopic her. Hva med alternativet fra Black&Decker, noen som har prøv denne? Skal være noe billigere. http://www.blackanddecker.no/main.asp?mktid=9&sid=1&lid=13 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *gni tårer fra øya*Jeg ler så godt Altså, hva er dealen nå? Skal du banne folk fordi dem synes vi burde kjøpe kvalitet? Det gikk på at gutta syntes clasohlson dremelen var lavmål og sammenligna det med hva som skjer om du satser på å vedlikeholde bilen din med rustent skrap fra nærmeste bilopphugger. For å si det sånn, jeg stoler heller på ordet til pro0opz0r som er avdelingsleder i butikk der dem faktisk selger det dere satt og diskuterte nå. Kan se at enkelte tar seg når av måten han sa det på, men drøyt å banne Snap i samma slengen da. Hva gjorda han gærnt a? Påpekte: Om du er neger og fættig som en indisk gategutt ja da er den sikkert ok.Men kjøper du dremel for å ha den mer enn 2 mnd, så kjøper du en orginal på jernia. Om en kar forteller deg det på gata så skjønner man at poenget er at kvalitet/holderbarhet er det verdt å betale for og ler litt av den morsomme formuleringa. (Iallfall i Hokksund, hehe) Du fake'r ikke at du nesten dåner, mister grepet på kaffe lattén din og sier "Fy på lanken så politisk ukorrekt. Deg må jeg forvise fra dette kvartalet." Se hva han skriver da! Er du blind? Hvis man er neger og fattig er den ok, skriver han. Synes du det er riktig måte å opptre på? Noen har tydeligvis ikke lært seg folkeskikk. Sorry for OT, men kunne ikke la være. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har selv den fra clas olson og den funker ypperlig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En kompis av meg kjøpte den på clasern, og den funker fint. Minuset er at den bråker mer enn en vanlig Dremel + at kutteskivene blir fort ødelagt. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) HAr selv en Dremel(original) Da jeg har klart å ødelegge den en gang så har jeg også sett innsiden... En Dremel(eller lignende) er faktisk ikke så veldig komplisert.. det er stort sett en motor, koplet rett på chucken med en gummiaksling(det var den jeg ødela)pluss et par kulelager.. Ikke så veldig vanskelig å fa til noe som varer med andre ord.. Uansett det er den samme fyren som har laget begge versjonene.. Er det noen som tror at Dremel blir laget i Europa??? Den er laget av en stakkars meksikansk invandrer borte i USA... Tror at en stakkars Taiwaneser kan klare den jobben minst like bra... Man kan si mye om billigverktøyet på clasern.. men en billig "kopi" av en dremel vil sikkert passe glimrende til en som ikke bruker en Dremel hver dag. Når det gjelder kappeskivene som blir fort brukt opp... Vel, de billige skivene til Dremel er faktisk noe drit de også.. de eneste som duger er de som er forsterka... Endret 2. februar 2004 av Daron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå