Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er neger og fættig som en indisk gategutt ja da er den sikkert ok.

Men kjøper du dremel for å ha den mer enn 2 mnd så kjøper du en orginal på jerna.

øh... denne dremelen er mer enn god nok.. du kan også bruke dremel utstyr (originalt) på den! :yes:

Edit: har du hatt den selv? prøvd den?

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Greit du kan kanskje skjære en gang med den, men har du garantier for at den thailandske ripoff copy dremelrn funker om 3-5 år?

Dreva inni er vel lagd av bambus og kandisukker.

Kjøper ikke jalla verktøy.

Kun orginalt

Endret av Snap-A
Lenke til kommentar

dessuten tviler jeg på om den takler like mange omdreinger i min som den orginale som vel er 33k i min.

Jeg kan godt sammeligne kvaliteten til clas sin dremel og den orginale.

clas dremel = leirehusa som blei feara av jordskjelvet i sudan eller hvor det var.

orginale dremel = clintons limo som sto usskadd etter første bomba i wtc kjellern for en del år tilbake.

Lenke til kommentar

Det må væra det beste argumenet jeg har hørt.. Det stemmer jo som bare det, la oss se litt på afrika og de jalla dritet dem bruker.. Fordi dem ikke bruker skikkelig redskap ramler husa fra hverandre ved lett bris. I Norge har vi skikkelig utstyr, bortsett fra import kara som må kjøpe det billigste, fordi dem mener staststøtta er for liten, og siden de har traumer, om hjemlandet der de faktisk måtte jobbe for penga.. Når dere støtter denna billig industrien, gjør dere at skikkelig verktøy går nedenom og hjem.. Så om du vil ha et dremel, made by charlie av sukkerspinn og billig bambus plast, da er du seriøst skam dum !

Endret av pro0opz0r
Lenke til kommentar

men uansett, hvem gidder å bruke penger på en dremel til 900 kr.. når de får en som er like bra til 700 kr billigere? DEt er mange her på forumet som har moddet med en slik og liker det.. så det er vel bare dere rasister som ikke klarer å bruke noe annet en dremel merkevare..

Edit: skriveleif

Ikke alle har så mye penger som dere...

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt dessuten gidder jeg ikke bruke 1k på et verktøy jeg bruker 1 gang hvert 2 år. Å hadde jeg kjøpt dremel hadde jeg kjøpt den dremel som var 7 ganger lengre enn den plastikk driten som BRIO sikkert har lagd deler til.

Lenke til kommentar

regner med at du kjøper deg en bil, lagd av jalla deler, for og spara penger der og da.. men på sikt så blir alt dyrere, siden du må ha den oftere på verksted, og delene er dyrere og handle inn.. Sånn går det når du bare tenker så langt lommeboka rekker.. hmm, ja, kanskje du ikke har så mye penger som oss, men det er vel fordi bare er drit lat.. sjøl om jeg studerer klarer jeg og jobbe 120 timer i måneden, og det er bare fordi jeg ikke gidder jobbe alle vaktene jeg kan, sånn at jeg skal få tid til og slenge inn kommentarer til sånne som deg.. Tipper de rånebila symboliserer deg, du er vel en av de 25 år gamle kara, med tresko, skinn vest og bart, som henger på statoil, eter seg feit på pølser, råner rundt med 14 årige jenter i baksetet, hører på ace of base og digger beaten, mens de knall orange neon lysa viberer i bakruta..

dø og brenn...

Endret av pro0opz0r
Lenke til kommentar
regner med at du kjøper det en bil, lagd av jalla deler, for og spara penger der og da.. men på sikt så blir alt dyrere, siden du må ha den oftere på verksted, og delene er dyrere og handle inn.. Sånn går det når du bare tenker så langt lommeboka rekker.. hmm, ja, kanskje du ikke har så mye penger som oss, men det er vel fordi bare er drit lat.. sjøl om jeg studerer klarer jeg og jobbe 120 timer i måneden, og det er bare fordi jeg ikke gidder jobbe alle vaktene jeg kan, sånn at jeg skal få tid til og slenge inn kommentarer til sånne som deg.. Tipper de rånebila symboliserer deg, du er vel en av de 25 år gamle kara, med tresko, skinn vest og bart, som henger på statoil, eter seg feit på pølser, råner rundt med 14 årige jenter i baksetet, hører på ace of base og digger beaten, mens de knall orange neon lysa viberer i bakruta..

dø og brenn...

rett og slett rått innlegg!

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var mulig å holde på sånn som dere. For mye drittslenging som har lite med topc å gjøre.

Kikket litt på den "dremel" saken fra ClasOlson:

Multiverktøy CO TECH, med trinnløs turtallsregulering 10000-33000 o/min. Motor 230V/135W. Spindellås for enkelt verktøybytte. Egnet for sliping, polering, boring, fresing etc. Leveres i praktisk oppbevaringsboks med 100 tilbehør. Spennhylser 2,4 og 3,2 mm. 2 års garanti.

Denne fungerer HELT sikkert mer enn en gang, men jeg skal være enig i at orginal Dremel garantert er hakket kvassere og slitesterk. Men det kommer jo helt ann på bruken. Liten vits å bruke 900.- på en orginal dremel(hvis de koster det) hvis man bare skal bruke dette til enkel kutting i ny og ned. Får 4,5 stk av den billige varianten, burde jo holde en stund de også.

Tenker jeg kjøper meg en sånn til 200.- neste gang jeg er på Clasolson bare for å ha hvis jeg engang skulle trenge den.

Lenke til kommentar
regner med at du kjøper deg en bil, lagd av jalla deler, for og spara penger der og da.. men på sikt så blir alt dyrere, siden du må ha den oftere på verksted, og delene er dyrere og handle inn.. Sånn går det når du bare tenker så langt lommeboka rekker.. hmm, ja, kanskje du ikke har så mye penger som oss, men det er vel fordi bare er drit lat.. sjøl om jeg studerer klarer jeg og jobbe 120 timer i måneden, og det er bare fordi jeg ikke gidder jobbe alle vaktene jeg kan, sånn at jeg skal få tid til og slenge inn kommentarer til sånne som deg.. Tipper de rånebila symboliserer deg, du er vel en av de 25 år gamle kara, med tresko, skinn vest og bart, som henger på statoil, eter seg feit på pølser, råner rundt med 14 årige jenter i baksetet, hører på ace of base og digger beaten, mens de knall orange neon lysa viberer i bakruta..

dø og brenn...

Kuttet 6 viftehull med dremelen (jala ver) nå. Virker fint.

Men kutteskivene som følgte med holdt bare til 1 hull. Kjøpte dremel heavy duty

Skiver.

Og "pro0opz0r". Vet ike hvem du referer til men uansett så er vel vedkommende

11 år eldre en deg!!!

Lenke til kommentar

dø og brenn...

Med det språket og den holdninga tror jeg at du skal kutte ut jobbinga og satse mere på skolen.

Lenke til kommentar

:mad: ProoopZor og Snap-A er herved rapportert...

Hvorfor? Jo fordi de sprer et menneskesyn Hitler selv ville vært stolt over. Slikt bør det ikke være rom for på dette forumet. Her vanker folk fra alle aldersgrupper, og en liten pjokk kan fort bli fascinert av den språkbruken og utskjellingen feks ProoopsHOR bruker (selv om dette etter mitt syn vitner om langtkommen penismisunnelse). ProoopZor og Snap-A er i pjokkens øyne skikkelig tøffinger.

Da et barn besitter liten evne til å skille form og innhold, kan situasjonen fort ta en uheldig vending; for pjokken blir ikke bare tøft å banne og fornærme andre uhemmet, det blir også tøft å henge ut negrene i Afrika eller de "underlegne" gatebarna i India...

Det er ikke meningen å starte en langdryg rasisme-diskusjon. Dette er kun en kort bakgrunn til hvorfor jeg mener Snap-A og ProoopZor bør bannes til evig tid.

Edit: det var kjapp ekspedering! Bra jobba! :thumbup:

Endret av Bitbuster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...