Gå til innhold

vet dere om noe VIRKELIIIIGG frytelig skrekkfilm?

Veritæs

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Tror jeg lo mer av Freddy Vs Jason en jeg ble skremt, hater når d blir så fryktelig overdrevet med blod, Feks. jason kappet av armen på en eller annen og spruten sto 5 meter bortover :thumbdown:.

I slike filmer er det teit, ja, men det er jo vanvittig kult om brukt riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den nye Texas Chainsaw Massacre er sinnsykt rå, en av de beste imo.

Hvis du mangler spenning i livet, kan vi nok arrangere en skikkelig skremmert, bare gi meg et ring og si hvor du er på den tiden, så skal jeg nok klare å skremme deg ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg lo mer av Freddy Vs Jason en jeg ble skremt, hater når d blir så fryktelig overdrevet med blod, Feks. jason kappet av armen på en eller annen og spruten sto 5 meter bortover :thumbdown:.

I slike filmer er det teit, ja, men det er jo vanvittig kult om brukt riktig.

hehe, jah som i Kill Bill :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
den nye Texas Chainsaw Massacre er sinnsykt rå, en av de beste imo.

Hvis du mangler spenning i livet, kan vi nok arrangere en skikkelig skremmert, bare gi meg et ring og si hvor du er på den tiden, så skal jeg nok klare å skremme deg ;)

Argh! Er den virkelig bra? Har du sett originalen? Vet ikke om jeg tør å se det makkverket av en remake.

hehe, jah som i Kill Bill

:yes: Men det er enda kulere i filmene som Kill Bill hyller.

Lenke til kommentar

Poltergeist gikk på NRK2 for et par dager siden, men jeg ble ikke imponert. Muligens det holdt mål for 20 år siden når vanlige TV'er var mono og VHS kvaliteten var overkill, men jeg trodde faktisk en god stund at det var en parodi på den skikkelige Polstergeist som jeg har hørt mye om.

Vil du bli skremt så er surround og høyt volum et must idag.

Noe som anbefales er Signs med DTS. Scenen når de gjemmer seg i kjelleren er ufattelig bra, og når den hunden bjeffer i begynnelsen er det rett før huset detter ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...