Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror jeg lo mer av Freddy Vs Jason en jeg ble skremt, hater når d blir så fryktelig overdrevet med blod, Feks. jason kappet av armen på en eller annen og spruten sto 5 meter bortover . I slike filmer er det teit, ja, men det er jo vanvittig kult om brukt riktig. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den nye Texas Chainsaw Massacre er sinnsykt rå, en av de beste imo. Hvis du mangler spenning i livet, kan vi nok arrangere en skikkelig skremmert, bare gi meg et ring og si hvor du er på den tiden, så skal jeg nok klare å skremme deg Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror jeg lo mer av Freddy Vs Jason en jeg ble skremt, hater når d blir så fryktelig overdrevet med blod, Feks. jason kappet av armen på en eller annen og spruten sto 5 meter bortover . I slike filmer er det teit, ja, men det er jo vanvittig kult om brukt riktig. hehe, jah som i Kill Bill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den nye Texas Chainsaw Massacre er sinnsykt rå, en av de beste imo. Hvis du mangler spenning i livet, kan vi nok arrangere en skikkelig skremmert, bare gi meg et ring og si hvor du er på den tiden, så skal jeg nok klare å skremme deg Argh! Er den virkelig bra? Har du sett originalen? Vet ikke om jeg tør å se det makkverket av en remake. hehe, jah som i Kill Bill Men det er enda kulere i filmene som Kill Bill hyller. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hvilken er det som egentlig skremmer deg mest da? gamle eller remake? Hvis jeg har sett den gamle (har ikke sett, bare hvis) før da, er det noe vits å se den nye? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Poltergeist gikk på NRK2 for et par dager siden, men jeg ble ikke imponert. Muligens det holdt mål for 20 år siden når vanlige TV'er var mono og VHS kvaliteten var overkill, men jeg trodde faktisk en god stund at det var en parodi på den skikkelige Polstergeist som jeg har hørt mye om. Vil du bli skremt så er surround og høyt volum et must idag. Noe som anbefales er Signs med DTS. Scenen når de gjemmer seg i kjelleren er ufattelig bra, og når den hunden bjeffer i begynnelsen er det rett før huset detter ned. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) "Folk må ha surround og høy lyd for å bli skremt, filmer må inneholde masse CG, dataspill må ha virkelighetsnær grafikk osv..." Ting _var_ lettere/bedre før i tiden Endret 10. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå