FJERNET111 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tviler på at det da finnes filmer som møter din standard Squy... Det som er cluet med skrekkfilmer er å ha god fantasi og greie å leve seg inn i filmen. Ingen filmer er skumle hvis du setter deg ned og forventer å bli dritskremt uten å gjøre noe selv for å bli skremt. Du må på en måte skremme deg selv, det finnes ingen filmer som greier dette uten din hjelp. Jeg foreslår heller at du ser en av nevnte filmer her, finner et rolig og stille sted, skrur opp lyden og prøver å leve deg inn i filmen. Nytteløst å komme med forslag til type filmer som ikke finnes. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hørt at "fear dot com" er elendig, mn faktisk ganske skremmende! Har ikke sett den.. Men vet noen av dere om den er bra? dårlig film, men huttetu den var schkummel! Og det mener jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Friday The 13Th. er og blir den beste Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 JAJA!! Må no bare si at en fil som var no så inni hamperæve ekkel var "28 days later" Fy ****** hvor jeg skvatt! Mn må innerømme at jeg var litt urisen form da! Mn dn va sinnsykt bra! Som dem sir, så lenge du leve deg inn! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den amerikanske remaken av Ringu er 140 ganger bedre på alle måter. Så: The Ring: The Eye (Jian gui)er nok den beste skrekkfilmen jeg vet, så langt. Anbefaler å se den for deg selv, med høyt volum og i et stappmørkt rom. DA har den absolutt optimal effekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Den amerikanske remaken av Ringu er 140 ganger bedre på alle måter. Så: The Ring: The Eye (Jian gui)er nok den beste skrekkfilmen jeg vet, så langt. Anbefaler å se den for deg selv, med høyt volum og i et stappmørkt rom. DA har den absolutt optimal effekt! Den er ikke i nærheten av originalen engang. Forstår ikke folk som liker Gore Verbinski. Du elsker vel også POTC: Curse of the Black Pearl tenker jeg? Endret 4. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Belfegore ( fantomet i Louvre) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nosferatu kanskje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den amerikanske remaken av Ringu er 140 ganger bedre på alle måter. Så: The Ring: The Eye (Jian gui)er nok den beste skrekkfilmen jeg vet, så langt. Anbefaler å se den for deg selv, med høyt volum og i et stappmørkt rom. DA har den absolutt optimal effekt! Den er ikke i nærheten av originalen engang. Forstår ikke folk som liker Gore Verbinski. Du elsker vel også POTC: Curse of the Black Pearl tenker jeg? Pirates of the Carribean var jo genial da...Johnny Depp er jo så god at jeg nesten falt av stolen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den amerikanske remaken av Ringu er 140 ganger bedre på alle måter. Så: The Ring: The Eye (Jian gui)er nok den beste skrekkfilmen jeg vet, så langt. Anbefaler å se den for deg selv, med høyt volum og i et stappmørkt rom. DA har den absolutt optimal effekt! Den er ikke i nærheten av originalen engang. Forstår ikke folk som liker Gore Verbinski. Du elsker vel også POTC: Curse of the Black Pearl tenker jeg? Pirates of the Carribean var jo genial da...Johnny Depp er jo så god at jeg nesten falt av stolen... Gi meg styrke... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) wh1t3inc. : synd du ikke setter pris på et skuespiller talent som Johnny Depp da... btw ang skrekk filmer, er det bare meg som har vanskelig for å forstå hvordan folk kan syntes at skrekk filmer som ikke har ett element av det overnaturlige er skremmende? i.e. scream 1-3, texas chainsaw massacre osv....? Endret 5. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 wh1t3inc. : synd du ikke setter pris på et skuespiller talent som Johnny Depp da... Jeg elsker Johnny Depp og kan ikke forstå hvordan han kunne ta den rollen. Han er jo genial som blant andre: Agent Sands, George Jung, Constable Ichabod Crane, Dean Corso (genial film), Raoul Duke (syk performance), Edward D. Wood, Jr. (beste) og Edward Scissorhands. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 noen filmer ser man jo for enkelt prestasjoner da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 noen filmer ser man jo for enkelt prestasjoner da... Men man trenger ikke like filmen selv om èn spiller bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 kanskje ikke helheten, men johnny depp gjør hele den filmen, enkelt og greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 kanskje ikke helheten, men johnny depp gjør hele den filmen, enkelt og greit Den ruller på skjermen foran meg atm Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Freddy vs Jason Skikkelig adrenalin rush av en film om man likte nightmare on elm street og fredag den 13ne seriene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Freddy vs Jason Skikkelig adrenalin rush av en film om man likte nightmare on elm street og fredag den 13ne seriene Og hvis man blir skremt av simpel CGI (som ikke under noen omstendigheter (sorry alle Ichi the Killer elskere) hører hjemme i noen skrekkfilmer), så ja, se den. Jeg tror ikke åpenlagt CG setter de store sporene etter seg. Endret 8. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Japanske versjonen av the ring er lei hvis du lever deg inn i den Endret 8. februar 2004 av notarget Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror jeg lo mer av Freddy Vs Jason en jeg ble skremt, hater når d blir så fryktelig overdrevet med blod, Feks. jason kappet av armen på en eller annen og spruten sto 5 meter bortover . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå