sebastgs Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 nyversjonen av Texas Chainsaw Massacre var ganske skummel, selv om det kanskje ikke er noen 10'er. The Hours er også skikkelig skummel, men på en annen måte. Anbefales hvis du ikke har sett den The hours?? du kødder, det er en drama jo, handler om girl power.... oi sorry, mente selvfølgelig the others. Er bare ganske like navn, også er nicole kidman med i begge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Plan 9 from outer space! Eneste som er skummelt med den er hvor _sinnsykt_ tynn Vampira er. Squy: Er det bra skrekkfilmer eller skumle skrekkfilmer du er ute etter? Det er et hav av forskjell. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Squy: Er det bra skrekkfilmer eller skumle skrekkfilmer du er ute etter? Det er et hav av forskjell. film som gjør at jeg bli PISSREDD får mareritt og sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, du ba om det: stedet for dere som liker blod og gørr. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 EVIL DEAD II OG ARMY OF DARKNESS Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 EVIL DEAD II OG ARMY OF DARKNESS jeg har sett alle army of darkness filmene, det er IKKE noe skrekkfilm, det er action og adventure. hvis Evil dead tilhører samme katagori så nei takk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "alle" army of darkness filmene?? er det mer enn 1?? Evil Dead 1 Evil Dead 2 Evil dead 3 = The army of darkness eller "Ash vs. the army of darkness" elns... evil dead 1 og 2 er skrekk filmer...Army of darkness er vel mer humor enn noe annet...(tror det utviklet seg slik at Evil dead 1 var serriøst forsøk på skrekk, evil dead 2 var skrekk, men ble litt for humor...mens evil dead 3 tok helt av og ga f. i skrekk ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "alle" army of darkness filmene?? er det mer enn 1?? Evil Dead 1 Evil Dead 2 Evil dead 3 = The army of darkness eller "Ash vs. the army of darkness" elns... evil dead 1 og 2 er skrekk filmer...Army of darkness er vel mer humor enn noe annet...(tror det utviklet seg slik at Evil dead 1 var serriøst forsøk på skrekk, evil dead 2 var skrekk, men ble litt for humor...mens evil dead 3 tok helt av og ga f. i skrekk ) Evil Dead 2 er en halvslapp oppfølger til Evil Dead (Les: IKKE en remake). Evil Dead er den eneste som er skikkelig skrekk. Evil Dead 2 : Dead by Dawn er litt for komisk, mens Army of Darkness bare blir tåpelig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 heh, "noe VIRKELIIIIG frytelig skrekkfilm"? Anyway; Crossroads med Britney Spears er ganske skummel Lenke til kommentar
Paull Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Om det er mareritt og traumer og sånt du vil ha, så kan man vel alltids kikke på Faces of death? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) hva Phøkk er det som er gøy med "snuff" da? for det er jo den "God-skrekk" følelsen man er ute etter når man ser skrekk filmer...? Endret 2. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, du ba om det: stedet for dere som liker blod og gørr. shajtshajtshajt jeg kjenner en fyr som har alle filmene på den siden.. uuaahhh! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, du ba om det: stedet for dere som liker blod og gørr. Man blir vel neppe skremt og sittende igjen redd, men heller med en ekkel smak i munn og en trang til å bøye seg over doskålen av sånne filmer? De er jo ikke ksumle. For å gjøre en film skummel må det ikke nødvendigvis masse blod og gørr til, men stemning. Stemning. STEEEEEMMMMNIIING!!!! mohhahaha Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Cradle Of Fear... syk, syk film.. men jeg koste meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Cradle Of Fear... syk, syk film.. men jeg koste meg Og du liker Cradle of Filth? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://www.imdb.com/title/tt0282209/ Darkness falls, kom akkurat på DVD. Fyr opp DD med volum på 99%, og du dør! Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 http://www.imdb.com/title/tt0282209/ Darkness falls, kom akkurat på DVD. Fyr opp DD med volum på 99%, og du dør! sett, mindre redd enn the ring som ligger på en 5 skala Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://www.imdb.com/title/tt0282209/ Darkness falls, kom akkurat på DVD. Fyr opp DD med volum på 99%, og du dør! sett, mindre redd enn the ring som ligger på en 5 skala Hva har du for lyd da? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hørt at "fear dot com" er elendig, mn faktisk ganske skremmende! Har ikke sett den.. Men vet noen av dere om den er bra? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Cradle Of Fear... syk, syk film.. men jeg koste meg Nja, denne var da heller elendig? Dårlige skuespillere, elendige effekter, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå