Blacki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 kul guide! Men noe fotograf er du ikke!! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Tror ikke jeg skal skryte på meg noen fotograf utdannelse nei... Noen ideer om hva jeg har gjort feil/hva jeg burde gjøre på en annen måte? Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tror noen har stelt iden din, så et sted at noen har begynnt å selge 3x20" montert sammen Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Du tenkte ikke på www.geekstuff.no, evt legg ut URL... Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nei, var ikke den skal se om jeg finner linken. De satt helt sammen ikke no svart i mellom Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Tenkte du på denne? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5812 Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ganske bra gjort skulle prøvd 3stk 21" lcd skjermer... men det blir vell "litt" dyrt Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja det hadde blitt "litt" dyrt og uansett så finnes det ikke et skjermkort som støtter oppløsningen til 3x 21"... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja det hadde blitt "litt" dyrt og uansett så finnes det ikke et skjermkort som støtter oppløsningen til 3x 21"... hehe nei det er sant.... men det hadde vore rått om det fantes Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hadde gått med PCI kort, men da kan du bare glemme å spille på maskinen... Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er du gal da mann enten det ellers har du bare mye penger Jeg driver å sliter ræva av meg for å få peng til en 17" lcd, mens du driver å kutter å å tuller med di men men, det ble sinnsykt bra Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Grev_Rasmus: vil nok si at jeg er gal... Jobber bare deltid på Rimi og får stipend. Så ja, det er det at jeg er gal... ! takk forresten! EDIT: Grev_Rasmus: det var litt av en hjemmesideadresse, lol... litt -spesielt- innhold også, hehe... Endret 21. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå