Diablito2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 åssen i ****** får man et bilde i posten sin? istede for den stygge smilen.. det heter vel avatar elns, og den vil ikke godta NOEN urler jeg paster Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trykker på "Kontrollpanel", blar deg frem til "Endre avatar" - angir url, f.eks http://lagring.net/annet/forum/rescue.jpg for så å trykke "Oppdater avatar". Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rett kategori er "tilbakemeldinger" under "hardware", men jeg lar denne ligge her for en gangs skyld. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 TilbakemeldingerFeedback, forslag til forbedringer av Hardware.no etc Forslag / tilbakemeldinger til Overklokking.noEr det noe du savner eller ville hatt annerledes på Overklokking.no? Har du en tilbakemelding til oss? Vi er takknemlig for alle konstruktive innlegg! Hvilken var til spørsmål og hjelp til forumet? Ser ikke noe i noen av beskrivelsene... Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel - da får du lese hva jeg skriver og forholde deg til det da, vet du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå