ZkedaR Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vurderer å bytte ut mitt Compucase kabinett med ett CoolerMaster CACT01. Noen som har noen erfaringer med det her? Skulle jeg hatt et sånt er det ikke snakk om å bruke 80mm vifter, er det mulig å modde inn noen Titan Alu. 120mm vifter, og det må kunne bli gjort uten og ødelegge utseendet på kabinettet. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En kamerat av meg som skal kjøpe det samme kabinettet. Det er sikkert helt greit. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Konge kabbis!!! Bygde nettopp en PC i det kabbiset. Veldig kjedelig inni (hvitt/grått) burde lakkes hvis du skulle ha vindu. Vifta som følger med forann bråker!!! Kansje litt myke deler. sidedørene og bakplata bøyes lett, altfor lett. Meget pen front. Gjør seg bra med blått neonlys her. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Skal ikke ha vindu, men vurderer lys under ja Ingen som vet om det er mulig å modde inn 120mm foran og bak? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal ikke ha vindu, men vurderer lys under ja Ingen som vet om det er mulig å modde inn 120mm foran og bak? Tror det kan bli vanskelig. Men i sidedøra og taket er det null problem. Jeg mente at lys bak luftehullene FORANN hadde gjort seg, men sikkert stilig under også Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Å modde på vifteplasser en ingen større utfordring... litt tålmodighet og en dremel/o.l så er du i mål Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Da blir det vel bestilling om få dager håper jeg... Må bare selge min nåværende først... <--Blakk Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Nå er det bestilt å ligger på postkontoret, skal hente etterpå Men, bah, det måtte bli det svarte, tenkte jeg skulle ha slv for en gangs skyld jeg da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Å nå er det henta og montert... Huff for ett møkka kabinett å montere en pc med 3 disker og litt stor kjøling i.. Men men, det er da utrolig kult da Endret 13. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå