Stuttleif Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (CFD) QUOTE (Stuttleif @ 02/02/2004 : 11:42) Hvorfor skal ikke han ha samme rett til å uttale seg om ting han ikke har greie på som det du har...? Får jeg lov og spørre hva du mener med denne posten? Det kan du få lov å spørre om. QUOTE (CFD)Jeg mistenker deg for og ikke ha noe som helst peiling på hva du snakker om QUOTE (CFD)Jeg tror ikke han kjenner saken Hva du mistenker og tror er ikke så veldig interessant. Du VET ikke om det du skriver er sant. Altså uttaler du deg om noe du egentlig ikke har greie på. Det har du rett til. Vi som leser har rett til å ikke bry oss om det du skriver. Særlig siden du ikke er moderator lengre. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (jarmo @ 02/02/2004 : 12:46) QUOTE (adawen @ 02/02/2004 : 12:41) QUOTE (jarmo @ 02/02/2004 : 10:03) Adawen er et særdeles godt eksempel på en dyktig mod. uten å ha spesialisert seg på datatekniske ting og tang..... Ikke for å flisespikke, men hva i allverden vet du om mine datakunnskaper!? Tror du jeg er moderator her for no good reason at all?! Unge mann, think again. Bare flott hvis du har slike egenskaper også mvh jarmo Ps. "unge mann", takk for det Haha.. du får det til å høres ut som jeg er mod. bare fordi jeg har pupper, ellerno.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (adawen @ 02/02/2004 : 13:52) QUOTE (jarmo @ 02/02/2004 : 12:46) QUOTE (adawen @ 02/02/2004 : 12:41) QUOTE (jarmo @ 02/02/2004 : 10:03) Adawen er et særdeles godt eksempel på en dyktig mod. uten å ha spesialisert seg på datatekniske ting og tang..... Ikke for å flisespikke, men hva i allverden vet du om mine datakunnskaper!? Tror du jeg er moderator her for no good reason at all?! Unge mann, think again. Bare flott hvis du har slike egenskaper også mvh jarmo Ps. "unge mann", takk for det Haha.. du får det til å høres ut som jeg er mod. bare fordi jeg har pupper, ellerno.. Hehe, den var god Men har nok bare lagt merke til din moderering her i forum og den jobben gjør du meget bra og på en fin måte. Mvh jarmo Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 I'm back. Det som jeg syns skinner igjennom hele den saken er useriøsitet. Etter min mening er det nokså tydelig at her har det skjedd noe _VELDIG_ fort uten allle har fått sagt sitt eller fått blitt enige. Si i fra hvis jeg har feil, men slik oppfatter jeg det ved at dere fratar moderator statusen til folk så tidlig uten noen særlig begrunnelse for oss brukere. Dere har sagt tidligere at det ville bli uaktuelt å ha moderatorer fra forumet for da ble det mye syting. Det som jeg tror har skjedd med hw.no.forum er det samme som med NGT: For sterk vekst på for kort tid. Moderatorene prøver å holde orden, men i det siste har det vært skikkelig ille og så kommer det en litt forhastet handling. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har nå hatt en samtale med cdf på pm og trekker tilbake alle mine idisier om at han er helt ubrukelig. Gutten er flink og grei. Kanskje jeg tar feil om en del OT folk. Kommer til å stille med åpent sinn når jeg møter disse igjen. Håper de kan gjøre det samme med meg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) QUOTE (StudInc @ 02/02/2004 : 11:37) QUOTE (CFD @ 02/02/2004 : 11:35) QUOTE (oivind_dahle @ 02/02/2004 : 09:52) Og ikke kom med at OT gutta har så peil, for det har de ikke. På hvilket grunnlag mener du dette? Du burde virkelig være forsiktig med hva du skriver siden mange admins holder til i OT. Jeg mistenker deg for og ikke ha noe som helst peiling på hva du snakker om og dette er uheldig siden du bruker dette som argument gang på gang. og da viste du kvifor du ikkje passar som moderator..... Hm, vet hva/hvem du tenker på CDF, er mangen bra moddisser som var/er i OT. Så er ikke enig i oivind sin tankegang? Ps vil ikke neven noen, de som har vært her en stund vet hvem eg tenker på, hehe. Så hvorfor CDF og SnowDog mistet sin moddis status så tidlig syns eg er litt mekelig. De burde fått mye lenger prøve tid enn dette. Eg husker når yummy ble moddis, var litt spetakkel da også, eller hva. Men som yummy sier er det forumstyret som er the boss, det kan vi ikke gjøre noe med. Edit: Takk B|Real, mente selvsakt snøhunden. Så det forresten selv da eg kom inn igjen. Du er grønn der hvor alle brukerne er/viser hvem som leser/er på dette emnet. Sorry. Endret 2. februar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Kjetil Lura @ 02/02/2004 : 15:43) Så hvorfor CDF og B|Real mistet sin moddis status så tidlig syns eg er litt mekelig. CFD og SnowDog_ har mistet sine moderator-statuser. Jeg har ikke. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror HW styret trenger en PR- ansvarlig Desverre så er jeg en av de som på ingen måte tror på din forklaring om "bad timing" Yummi, sorry. At ikke "den store LCD tester" er utestengt er temmelig tvilsomt imo. Synes dere skal lage en kort oppklarende sak på forsiden og stenge tråder vedr. dette for å få ro igjen. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (TheMatrix @ 02/02/2004 : 14:58) Synes dere skal lage en kort oppklarende sak på forsiden og stenge tråder vedr. dette for å få ro igjen. Helt enig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (B|Real @ 02/02/2004 : 14:45) QUOTE (Kjetil Lura @ 02/02/2004 : 15:43) Så hvorfor CDF og B|Real mistet sin moddis status så tidlig syns eg er litt mekelig. CFD og SnowDog_ har mistet sine moderator-statuser. Jeg har ikke. Slutt å gni det inn..... Adawen: Din første post her beskriver det sånn som eg føler det. Jaja ikke noe man kan gjøre med det. Gjort er gjort. Life goes on..... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det som gjør denne saken så trist er at det tydligvis betyr en del for de som ble utnevnt som brukermoddiser for så å bli fratatt titelen etter en dag. Det hadde vært litt renhårig å stå ved beslutningen når den først var tatt. Nå virker det bare vinglette. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (ronndi @ 02/02/2004 : 16:56) Det som gjør denne saken så trist er at det tydligvis betyr en del for de som ble utnevnt som brukermoddiser for så å bli fratatt titelen etter en dag.Det hadde vært litt renhårig å stå ved beslutningen når den først var tatt. Nå virker det bare vinglette. Enig i dette; selv om nok kan anta at de via pm el. har fått en skikkelig forklaring så henger dette ved disse medlemmene som en "ondskygge". Så lenge det ikke kommer oppriktige/oppklarende og ikke minst samstemte forklaringer og kanskje en offentlig beklagelse så er dette utrolig trist. Tror dere hadde blitt gode moddiser med en fair sjanse Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Et par oppklaringer her; 1) oivind_dahle er ikke ansvarlig for noen handlinger som er gjort av moderatører eller administratorer de siste dagene. internt er det STOR konflikt om dette emnet (skal ikke gå mer detaljert til verks da diskusjonen fremdeles er ganske intens). de som har noe som helst med saken å gjøre vet hva det dreier seg om, og det er derfor svært urettferdig at enkelte skylder på en enkelt forumbruker som ikke er ansvarlig. 2) jeg synes det er veldig rart at noen hisser seg så til de grader opp rundt dette emnet. personlig lurer jeg på hvorfor i all verden noen blir så hissig fordi kompisen deres ikke er moderatør. Som moderatør har man ikke lov til å forskjellsbehandle brukere man kjenner og ikke kjenner, og man har ikke lov å fortelle ting fra den interne diskusjonen uten tillatelse så å ha en venn som moderatør vil ALDRI komme dere til gode. hvem som er (gode) moderatører skal ikke baseres på hvem som er venner med hvem o.l. 3) lynsjestemningen som har dukket opp blant enkelte brukere kan dere bare droppe. Nå som vi har sagt klart i fra at oivind_dahle ikke var ansvarlig for det som skjedde vil jeg gjerne at enkelte av dere som er mest hissige tar en titt på egne innlegg for å lete etter trusler og ultimatum som har blitt stilt fra deres side. feie for egen dør kan være en fordel før man angriper en person til de grader som har blitt gjort her. 4) jeg fikk selv høre om dette med brukermoderatører ved å lese her på forumet, så ikke klag på at dere brukere har fått dårlig info. jeg (og stort sett de fleste andre moderatørene) fikk vite det ETTER dere. Om informasjonssvikt er årsaken til at ting har gått som de har gått har jeg ikke tenkt å svare på, men at det har vært mangel på informasjon rundt dette skal jeg ikke legge skjul på. til sist vil jeg bare nok en gang informere om at det pågår en ganske stor og omfattende diskusjon/opprydding internt, og jeg håper dere brukere har litt tålmodighet slik at vi får ryddet opp i interne problemer. Har ikke lov å nevne hva det hele dreier seg om, men dere trenger ikke dra konklusjoner dere er sikre på stemmer da dere bare vet om en liten bit av det hele. det er ganske mer omfattende enn hva dere tror. Beklager at jeg sier A og ikke B, men dere har krevd et svar og ettersom dere ikke tror på yummy, og ingen andre har uttalt seg så forteller jeg dette i håp om forståelse fra deres side. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) OT-gjengen? hva er OT? nei, offtopic selvfølgelig. slkønte det nå Endret 2. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, hadde ett forslag tidligere i denne tråden Når ett forum når den størrelsen hw har fått er det kanskje på tide å skille det faglige og administrative. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Stuttleif @ 02/02/2004 : 11:06) QUOTE (yummy @ 02/02/2004 : 11:02) Og ettersom det er vi som driver denne fesjåen her, er det VI som er best egnet til å avgjøre disse sakene. Og sånn er det bare... Det må lov å være veldig uenig med deg om akkurat det. Det har blitt påpekt overfor deg opptil flere ganger at det er forskjell på å ha rett til å gjøre noe og å være egnet til å gjøre noe... Du kan være så uenig som du bare vil, men som sagt: det er VI som driver dette forumet. Dermed er det VI som har de beste forutsetningene for å bestemme hvem som skal ha myndighet i forumet, ettersom vi da får personer som passer til våre "ønsker" for moderatorer. Du kan selvfølgelig være uenig i at en konkret person får moderatorstatus, men det er fortsatt VI som er best egnet til å velge ut våre egne moderatorer. Dersom det ble noe klarere, da. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (TheMatrix @ 02/02/2004 : 14:58) Tror HW styret trenger en PR- ansvarlig Desverre så er jeg en av de som på ingen måte tror på din forklaring om "bad timing" Yummi, sorry. At ikke "den store LCD tester" er utestengt er temmelig tvilsomt imo.Synes dere skal lage en kort oppklarende sak på forsiden og stenge tråder vedr. dette for å få ro igjen. Når jeg ser hvilket nick du har, er jeg ikke så overrasket at det er umulig å snakke fornuft med deg. Du får selv velge hva du vil tro på - det jeg sier er uansett klare fakta. End Of File. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det ikke like greit å stenge alt av tråder ang denne saken og heller ikke tillate nye inntill forumstyret har diskutert seg ferdig og tatt en endelig avgjørelse , så kommer de heller med klar beskjed om at sånn og sånn blir det. Basta. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Uansett så må vi kunne si at det er et levende forum dette her Er tydligvis ikke helt sunt å samle så mange nerder på et sted,lurer på hvordan årsmøtene i MENSA utarter seg Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kanskje like greit, ja. Dette fører uansett ingen steder. Snekker'n er - som alltid - en fornuftig kar. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg