Alte-to Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøvde for noen dager siden ei knøttlita mus til bærbar. Optisk med scroll. Overaskende nokk så funka den faktisk MEGET bra!! Men, den ligner ikke på denne... Så, er det noen som gjenkjenner musa fra bildene? Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja. Jeg har akkuratt de musen selv til min berbar pc . Den fungerer fint på d meste men er ikke noe å ha i skytespill. Da "spinner" den om du gjør en brå bevegelse. Men funker fint på diablo2 og andre ting. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Madsopp:den musa på link eller bilde? Hvilken type er det? hvor kan jeg kjøpe den? Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Den på bildet. Jeg kjøpte min på "el kjøp" , har sett den på "biltema" også faktisk, koster ca 200-300 kr. 250 betalte jeg. "husker ikke merket, tipper d er microsoft, minner liksom om en miniversjon av explorer 3.0. Endret 2. februar 2004 av madsopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå