Cucum(r) Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Må man ha eggdrop eller et slags shell for å kjøre en IRC-bot? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 du trenger en maskin som står på hele tiden Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Og må dermed være tilkoblet hele tiden, noe som er uaktuellt for meg som sitter på en 64k linje.. Så det er helt umulig å kjøre det gjennom webhotellet mitt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hva skal boten gjøre, om jeg får spørre? Det finnes mange personer der ute som sikkert kan avse noen bits kapasitet... Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvis du har shell tilgang på webhotellet ditt, og de er lovlig og installere eggdrop, altså at de ikke har restriksjoner som nekter det. Så skal det fungere. Alt informasjon om hvordan du installere eggdrop og får det opp å gjøre, også hvordan du konfigurer det finner du på egghelp.org. Mvh Kjetil Tveit Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 spør først hva du for lov til å gjøre og ikke. kanskje kan det la seg gjøre å starte et program i bakgrunnen via web, men vanskelig å si, sjansen er vel sore for at de dreper skript som går over en viss tid. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Så et bot script i php en gang. Skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg lagde en bot i PHP en gang. Den var imidlertid ganske rotete, og egner seg neppe for bruk hvis du ikke kjenner dens indre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå