enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Dette er enda en av de "dårlige tider i forumet trådene". Liker du de ikke så stikk I den senere tiden synes jeg det har blitt mer og mer av drittinnlegg som ødelegger det konstruktive elementet i diskusjonene her. Denne tråden er selvfølgelig opprettet som en direkte følge av de siste åtte sidene i brukermodd-tråden, men er gjeldende for nesten alle tråder som angår forumets karakter. Nesten hver gang det opprettes en tråd hor man prøver å åpne en dialog med admin sklir det ut og ender med drittkasting, noe som fører til at admin _ihvertfall_ ikke gidder å gi noen respons. Hvorfor må det være sånn? Skal det bli sånn at de som lurer på noe må sende mail til admin for å i det hele tatt få et svar? Legg merke til at dette er en tråd for å diskutere brukerenes holdninger, ikke admin. Got it? Håper på å få en konstuktiv debatt rundt temaet med "begge sider" godt representert Endret 2. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Tror det er tid for "time out" nå...... Vi får heller komme tilbake til saken litt senere, sikkert mange som har behov for litt ettertanke..... Endret 2. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hvis folk mener de trenger å besinne seg så må de gjerne vente til i morgen med å svare her, men jeg er våken, og smiler så jeg tar gjerne debatten nå Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Diskutere brukerenes holdning? Her lukter det flamethread lang vei. edit: +s Endret 2. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tenkte vi kunne holde det på et litt mer generelt plan, og ikke gå inn på enkeltpersoner. Sporer tråden av og ender opp i flamming beviser det bare poenget mitt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det kan godt hende at denne tråden ikke sklir helt ut, noe jeg egentlig betviler. Lærte vi ikke noe av den andre tråden? Legg spesielt merke til GeeZuZz sin tråd ovenfor. Som jeg var veldig enig i. At folk er forskjellige kan ingen moderator i verden gjøre noe med. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vi lar denne tråden ligge og flytter oss til nevn tråd da GeeZuZz formulerte seg veldig godt i åpningsinnlegget Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (enden @ 02/02/2004 : 01:40) Vi lar denne tråden ligge og flytter oss til nevn tråd da GeeZuZz formulerte seg veldig godt i åpningsinnlegget Det gjør vi Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202159 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg