abze Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har brukt ad aware, slettet 89 objects som dukket opp som spyweare, og sikkert liknende. Slettet alt uten å tenke meg om. Nå hver gang jeg restarter maskinen, kommer det opp en melding at 00003728.exe ikke kunne starte pga manglende EGNSENEngine.dll. Søker etter filen for å slette den, men den fant ikke noe. Dette kommer til å bli litt iriterrende etter hvert kan jeg tenke meg, så er det noen som kan hjelpe meg? Endret 2. februar 2004 av abze Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det tyder på at det er noen programmer på pcen din som ikke virker etter at du fjerner spywaren, avinnstaller noe gratis dritt programmer du har på pcen og deretter forsøk en reboot. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 00003728.exe høres mistenkelig ut, så som eiriksen sier er det noen humbug-programmer Ad-Aware ikke har klart å fjerne helt. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv å kjøre msconfig (Start - Kjør ...) og finn henvisningen til 00003728.exe Fjern haken og start maskinen på nytt. Det kan også ligge i registeret under [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] (Ikke endre registeret med mindre du vet hva du gjør. Det kan være litt av en jobb og rette det opp igjen) Se om det hjelper. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (Ikke endre registeret med mindre du vet hva du gjør. Det kan være litt av en jobb og rette det opp igjen)Se om det hjelper. Ikke hvis du ekstopreter en backup fil først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå