Gå til innhold

Creative MuVo mp3 spiller

Anbefalte innlegg

kjøpte en mp3 spiller brukt fra en dude i klassen.. den funka fett.. og litt seinere tenkte jeg at jeg ville utvide batterikapasiteten ved å parallellkoble 3 aaa batterier.. Detta gjorde jeg, og detta funka helt fram til i dag.. Før i dag funka den helt greit, men når jeg skulle slå den på litt seinere på dagen, ble den helt rar!! Den skrudde seg på, men ville ikke spille av eller noe!! og på pcen ville den ikke lese av filene en gang.. formaterte mp3 spilleren.. da fikk jeg lest av og lagt til og sletta filer, men den ville fortsatt ikke spille av på mp3 spilleren.. bare på pcen.. Har vært no fuck med den før i dag og.. Når jeg kom til en viss sang skrudde den seg bare av.. Men det hjalp hvis jeg hadde hatt på spilleren en stund.. Når jeg skrur på mp3 spilleren nå, kommer det grønne lyset mens jeg holder inne på knappen, men når jeg slipper knappen kommer det røde lyset og ingen verdens ting skjer...

Er det noen som veit noe??? LEVER med ørepropper med musikk i øra, og det her er xtremt plagsomt!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kan du laste ned firmware-oppgradering, software og formateringsprogram for muvo'en. Den kan ikke spille av mp3 dersom du formaterer den vanlig i windows. Firmware-oppgraderingen bør vel fikse at den låser seg/slår seg av under avspilling av sanger.

Heh.. kjekt med linken og.. =)

http://us.creative.com/support/downloads/download.asp

Lykke til

Ronny

Endret av ronnyj
Lenke til kommentar

Fikk dette når jeg søkte på det..

You have selected Creative NOMAD and Windows XP.

To receive support for a different product, click here.

Drivers/Firmware/Applications

Sorry, no Creative updates are available for Creative NOMAD.

kanke en eller annen gi meg en direkte link til det jeg må laste ned? lasta ned en spiller, men den hjalp ikke no.. plug-ins og.. men hjalp ikke no..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...