derbidrd Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 kjøpte en mp3 spiller brukt fra en dude i klassen.. den funka fett.. og litt seinere tenkte jeg at jeg ville utvide batterikapasiteten ved å parallellkoble 3 aaa batterier.. Detta gjorde jeg, og detta funka helt fram til i dag.. Før i dag funka den helt greit, men når jeg skulle slå den på litt seinere på dagen, ble den helt rar!! Den skrudde seg på, men ville ikke spille av eller noe!! og på pcen ville den ikke lese av filene en gang.. formaterte mp3 spilleren.. da fikk jeg lest av og lagt til og sletta filer, men den ville fortsatt ikke spille av på mp3 spilleren.. bare på pcen.. Har vært no fuck med den før i dag og.. Når jeg kom til en viss sang skrudde den seg bare av.. Men det hjalp hvis jeg hadde hatt på spilleren en stund.. Når jeg skrur på mp3 spilleren nå, kommer det grønne lyset mens jeg holder inne på knappen, men når jeg slipper knappen kommer det røde lyset og ingen verdens ting skjer... Er det noen som veit noe??? LEVER med ørepropper med musikk i øra, og det her er xtremt plagsomt!!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) dobbelpost... Endret 2. februar 2004 av unwill Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan formaterte du spilleren? Du skal ikke bruke format i Windows! Lenke til kommentar
derbidrd Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) jeg tok vanlig formatering i windows.. Er det noe annet jeg burde gjøre? forklar.. Og hva mente du med dobeltpost???? Endret 2. februar 2004 av derbidrd Lenke til kommentar
ronnyj Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Her kan du laste ned firmware-oppgradering, software og formateringsprogram for muvo'en. Den kan ikke spille av mp3 dersom du formaterer den vanlig i windows. Firmware-oppgraderingen bør vel fikse at den låser seg/slår seg av under avspilling av sanger. Heh.. kjekt med linken og.. =) http://us.creative.com/support/downloads/download.asp Lykke til Ronny Endret 2. februar 2004 av ronnyj Lenke til kommentar
derbidrd Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Fikk dette når jeg søkte på det.. You have selected Creative NOMAD and Windows XP. To receive support for a different product, click here. Drivers/Firmware/Applications Sorry, no Creative updates are available for Creative NOMAD. kanke en eller annen gi meg en direkte link til det jeg må laste ned? lasta ned en spiller, men den hjalp ikke no.. plug-ins og.. men hjalp ikke no.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.nomadworld.com/downloads/firmware/wma-muvo.asp Lenke til kommentar
derbidrd Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Når jeg prøvde den, skjede det ikke no.. kom bare en boks om at den lasta ned, så skjedde det ikke no når jeg trykkka på den fila jeg fikk.. Service neste eller? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Les manual for hvordan du skal innstallere. Er litt vanskelig på muvo etter det jeg vet. Ellers har du vel kvittering? Hvis service neste..... Lenke til kommentar
derbidrd Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 fikk ikke med noen cd.. skal høre med han i morra.. Fikk bare mp3 spilleren når jeg kjøpte den av fyren i klassen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå