yhagger Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har ett stort problem med mitt Diamond (eller SonicBlue) SpeedStar A90 AGP skjermkort.. Når jeg Kjører 3D Mark 2001 SE eller Diablo 2 starter pc'en på nytt. Er det noen her som vet om hva jeg kan gjøre for å få det til å virke?? Jeg skal ha de riktige driverene.. Kortet er bassert på Savage 4 GT/Pro chip'en fra S3 Graphics. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg hadde et sånt en gang. Ikke akkurat noe spill-kort da.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 SE om du finner nye drivere, eller så kan det være en bug på kortet som gjør at den ikke takler nyeste 3dmark. Har ikke hørt om kortet en gang. Har du testa eldre utgaver av 3dmark? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Ja jeg testet 3D Mark 2000 oxo, men da sa den at programmet at kortet ikke var kompatibelt med Direct X 7.0. Har lastet ned de nyeste driverne jeg kunne finne , men de virket ikke.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 3Dmark 2001 støtter ikke 3dkort som ikke kjører 32bit farge dybde!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå