Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Catch de siste dagene..

Anbefalte innlegg

Er det flere som har hatt problemer med Catch de siste dagene?

Sitter på en adsl linje fra dem som aldri har vært nede siden jeg fikk den i høst, fram til nå. Tror det begynte på onsdag i forrige uke, da datt linja ned i en 10 minutters tid. Mens linja var nede blinka modemet som besatt, akkurat som om det gikk masse trafikk gjennom det. Tenkte ikke noe videre over det den dagen siden linja kun var borte i noen få minutter. Men i dag når jeg sto opp så jeg at modemet blinket på samme måten igjen, vel vitende om at jeg ikke hadde noe på nedlasting. Som jeg trodde var linja nede igjen, og denne gangen forble den nede i ett par timer. Jeg sjekket så game-server statistikken til Catch hvor jeg ser at alle serverne deres har vært nede i det samme tidsrommet. Akkurat nå for 5 minutter var linja nede igjen! Detter begynner å gå meg på nervene! Noen andre som opplever lignende problemer for tiden? :cry:

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag er linja rar! Den er oppe og går, men jeg kommer ikke inn på noen sider til tider. Venter jeg noen minutter kommer jeg meg inn igjen. Virker som om det er helt sporadisk. Helt utrolig irriterende!! :angry:

Litt skuffet i grunn, har vært utrolig fornøyd med Catch, linja har som sagt ikke vært nede en eneste gang fram til nå, jeg har hastigheten jeg skal ha, og supporten er super. Får kanskje sende en mail til dem og spørre hva som skjer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...