Javeljavel Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har lurt litt på om noen egentlig vet dette. Siden WC3 kan spilles 1on1 må det jo gå ann å kalle en pers verdens beste 1on1. Lurer også på hvem som er norges beste. I høst var det masse mas om UberElf, men han vant jo ikke det lille lanet Warpzone12 i Stavanger engang, så det stemte tydeligvis ikke. Håper noen har litt peiling, for jeg er litt nyskjerrig Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vet om en som er ganske god men kanke regnes som verdens beste!!! libras du ser han ofte på battel.net han har dritt god stats og er den ukronede konge som vi kaller han på battel.net hilsen espen- (battel.net name) Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Takk, men er det ikke en slags ofisiell kåring for slikt. For eks. noe liknende CPL og WCG for WC3?? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, flere kan regnes som det, men vi skal ikke lenger enn til Sverige for å finne Blizzards offisielle verdensmester. Blizzard Invitational Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Å hvem er det da? Hvordan finne ut om noen bruker maphack?? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Night-Elf: spirit_moon, showtime.werra, quazzi Orc: 4.grubby, CAD2x-craft Undead: sk.madfrog, sweet[saint] Ihvertfall mine favoritter. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Fredrik Johansson (Madfrog) er nok en av de beste, men det varierer ganske mye. Andre sterke er Rival.Showtime, cherry.lucifer og 4k.Grubby++++. Og denne "helten" din, -={espen}=-, Libras(?) har 0-0 i stats, så han har sikkert maphacket og fått kontoen sin sletta. Sk.Dominator er nok kanskje norges beste. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 SK.Insomnia har også vunnet ganske mye. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Insomnia har vunnet en del i RoC, men han er langt fra så god i tFt... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 4k.Grubby er min favoritt. Tror han er å regne som en av de 5 beste.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Ok, men her nevnes vel bare europeiske. Jeg forstod det slik at SK teamet ikke akkurat eide når de reiste til korea. Tyder ikke dette på at verdens beste sannsynligvis er koreanske??? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 rival.showtime (showtime.werra), sprit_moon og sweet[saint] er koreanske quazzi (io.,oi. osv), cadx2-craft er såvidt jeg vet amerikanske Lenke til kommentar
FFX Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sikkert en av de koreanske fyren! De er helt rå! Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sweet[sAINT] er relativt god ja.. Stort sett bare å sjekke Kalimdor Ladder Mange gode der.. en del lvl 50 accs.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 svenske Sk.madfrog vant blizzard wwi for en tid tilbake da. Er vel en av de største cupene som har vært på lenge. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Problemet med World Wide Invitational var at siden de skulle ha deltagere fra så mange forskjellige nasjoner som mulig, så ble ikke alle de beste med. Den beste i Taiwan f.eks. er kanskje ikke top 100 i korea... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå