Bytex Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Har et problem med skjermen min, den har begynt å sende ut en fryktelig høyfrekvens piping når det byttes til 800x600/75Hz. Mange shareware-spill bruker denne oppløsninga, og de blir så og si uspillbare når jeg må høre på hylinga hele tida. I dødskule spill som Warblade er det ingen innstillinger for oppløsning. Men når jeg dytter i skjermen, eller holder på visse punkter, forsvinner pipinga, men kommer tilbake etter noen få sekunder. Det hjelper også å trykke "degauss" knappen, men lyden blir bare borte ei lita stund. Har lest noe om en løs spole som kan begynne å vibrere høyfrekvent, men kan noen fortelle hvor denne sitter? Og hva man gjør for å fixe den? Endret 1. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du må nok finne den selv. Bruk en plastslange som stetoskop (husk farlig høyspent). Det burde hjelpe å lime den med Araldit eller lignende, bare sleng en kladd over. Og hvis du ikke vet hvilken det er så lim alle du ser. Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Kansk en ny sjerm!!! Endret 2. februar 2004 av drno21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå