williamthebloody Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg setter jaffal pris på det mister nielsen. Takk så mye for all hjelp fra alle jeg har fått her. Må bare få komme med en klage til ati vs nvidia. Nvidia klarte jaffal å lage drivere som man kan clone second display til tv uten at man må ha samme oppløsning på begge skjermer. om noen skjønner hva jeg mener... Istedenfor er det et hav av tabs jeg kan gjøre ting i, som jeg aldri kommer til å bruke.... Trist av ati. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvilke skjermkort har dere til deres cl1557. Jeg vurderer å bestille en, men vil da ha pro utgaven med 128 mb ram. Kan wb bytte ut kortene? Psdata kan ikke, men de sier at man kan overføre 64 mb ram fra system minnet. Dette sier meg naught, kanskje noen vil forklare det til meg? Er feks ytelsen opp mot et 9600 pro? Jeg vet at det kan være diskutert tidligere, men jeg sitter på steinalder oppkobling så surfing er ikke så fryktelig kult. På forhånd takk! Hallvis Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tror bare maskina leveres med 64 mb kort, ikke pro sådann. ytelsesforskjellen mellom pro\vanlig er ikke mer enn 5-10% siden pro kortene er lavt klokket så det er ikke så mye poeng å kjøpe en med pro-kort. minnet kan ha litt å si me AA of AF men sjelden er dette merkbart. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Heisann. Psdata mumlet noe om å ta 64 mb fra systemminnet. Hvordan går det ann og er det noe bra? Hallvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå