kri Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg skal lage til en pc for lydredigering og jeg har en amd xp 2000 liggende og mitt spørsmål er om denne er bra nok til dette ? Mvh Kri Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er vel avhengig av hvor tålmodig du er? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Den vil jo funke den, men du vil rendere raskere med en nyere en, men den holder vel til det meste, kommer jo ann på på hvilket stadie du er og hva slags programm(er) du bruker. Og hva slags lydredigering Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 skulle gå fint det, men jeg har aldri prøvd "hardcore-lydredigering" Jeg har selv spillt inn en del musikk på pcn og brukt cool edit pro 2. Har selv en 2100+. Lenke til kommentar
kri Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Pc skal brukes til redigering og opptak av lyd fra et miksebord for elgitar og jeg vet ikke hvilket program som skal brukes til dette ? pc : amd xp 2000 ram pc2700 twinmos 512mb hardisk samsung 80gb 8mb cash hovedkort : msi 6570 k7n2g-l nforce2 dvd brenner skal bruke lydkortet på hovedkortet Mvh Kri Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Virker som en veldig grei maskin til ditt bruk, men for de kresne ville jeg heller investert i et nytt ekstern lydkort (skal ikke uttale meg for mye, nforce2 har vel rimelig gode lydkort?) edit: eksternt, som i ikke intregert, men i en pci port Endret 1. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå