Grim.Reaper Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har snakket med mange venner som klager over att msn logger seg av etter kort tid pålogget. I dag fikk jeg samme problemet, og lurer på om det er virus eller en bug? Sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg for min del tror ikke at det er noe virus, må være en bug. har hatt store problemer med det samme, at MSN bare dropper ut helt uten videre, gjerne uten noen grunn. Lurer rett og slett på om det kan ha noe med internetttilkoblingen å gjøre.. En bug i en type routere, fra en ISP, dårlige kabler.. ( bare foreslår litt i hytt og pine her..) Nei, som sagt: jeg tror det er en bug eller noe med internetttilkoblingen. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) hmm skjer med meg og det her,det er jo super irriterende da. har en del msn venner som har det samme problemet, har man mange msn kompiser som logger inn og ut heletiden blir det rett og slett en plage. Hvis ikke noen kan finne årsaken til feilen eller bugsene gidder jeg gidder ikke bruke den mer Endret 1. februar 2004 av Spyder Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Samme her. Messengern har blitt helt umulig etter forrige oppgradering; dvs den maste på meg om å oppgradere til en ny versjon. 6.1.0207 er versjonsnummeret på den nye, og den er skikkelig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 -Feilpostet Hører hjemme under programvare--->sikkerhet Hvis du er i tvil om hvor du skal poste dine tråder hen, så pm en Admin/mod og spør. Pass på neste gang at du poster i riktig kategori Flyttes. Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 takk for att du flyttet, var litt usikker når jeg skrev hvor den skulle. Håper msn kommer med en ny patch snart, hvis ikke går jeg over til noe annet. mange venner som har problemer med sin msn nå. Velgid irriterende hvis du holder på å skrive med noen, så blir du logga av. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tyder på at det er en bug med nyeste MSN, bruker fortsatt 6.0, og der er det ingen problemer. Prøv å last ned 6.0 og se om problemet fortsetter. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå