Leon Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 vel topic sier det meste, og jeg fant det innteresant å finne ut av saken. (og når man reporter, skal man skrive i "meldingsfeltet" report p.g.a. pc specs?) -l out Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan en moderator svare på denne takk? Flere som er nysgjerrige! Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det må dere gjerne gjøre, men vi har også fått laget et script som henter ut alle signaturer med specs i. Dog er det vel ikke garantert at det fanger opp alt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) QUOTE (yummy @ 03/02/2004 : 00:52) vi har også fått laget et script som henter ut alle signaturer med specs i. Søker dette rundt i signaturtabellen og generer en liste over alle som har typisk hardware relaterte ord sånn at dere kan se på det? Clever Kan dere lage en sånn en for de som ikke har justert ned fontsize og? Er lei av o rapportere folk med _stor_ rød skrift! (forresten, det går litt ut over meg og det. Stryk siste forslag ) Edit på bakgrunn av posten under; men jeg håper det kan gjøres et untak for min lille oppfordring Endret 2. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (enden @ 03/02/2004 : 00:56) (forresten, det går litt ut over meg og det. Stryk siste forslag ) skulle akkurat til å kommentere det Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 av en eller annen meningsløs grunn var det uhyre populært å ha specs i signaturen for 6mnd - 1 år siden. Dette gjaldt både på forum og på news. Dermed måtte en njushund som undertegnede fordøye ca. 1000 totalt intetsigende maskin-spesifikasjoner (abit ditt, asus datt, plextor sånn, n Ghz, fjaksti korsæir ram, annabel lu kabinett, 430w kjempestille strømforsyning, bottolfsen floppy, 5200fx ultra nvidia m/128mb ddr 1.5 ram, 3 blåpærer og vannkjøling kjøpt på bakgårdssalg på microplex) per verdamtes dag! Altså: uansett om du tror på en høyere skapning eller ei: HA FOR GUDS SKYLD IKKE SPECS I SIGNATUREN DIN! Lenke til kommentar
Racerro Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Innstillinger for forumets utseende Ønsker du å se andre medlemmers signaturer når du leser tråder? Ja/Nei .. Er da ganske enkelt å filtrere bort signaturer om en ikkje vil sjå dei. Men er enig i att specs i alle signaturer er shit da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette kom vel også av at det tidligere var eneste plassen å ha denne og om du ikke hadde den var det stadig vekk noen som lurte på dette. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvorfor kan man ikke ha specs i signatur egntlig? Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette tar vi IKKE en diskusjon på igjen! Er det klart??? CaZiO: du kan finne ut av spørsmålet ditt ved å se på de siste sidene i den tråden som ligger aller øverst i "tilbakemeldinger". Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Snekker`n, nå må du se å få fjernet den p4 3.2 @4.0 teksten i signaturen din! Det er jo også en slags pc specs. neida Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 flott at det endelig kom et svar! trodde faktisk av en eller annen grunn at den ble oversett/ignorert.... (ikke spør meg hvorfor jeg trodde det).. men likevel, script som henter ut speccsene er jo flott for å få fjernet mesteparten, men jeg anntar at det kan bli problematisk å fjerne signaturer, hvor brukere aktivt går inn for at det skal være vanskelig å fjerne. (aemde tretusentohundre ekspe, bah.. uansett). spurte faktisk kun for at det skal bli lettere for de overarbeidede moderatorne på dette ellers geniale forumet! keep up the nice moderatorwork! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 QUOTE (tipp-ex @ 06/02/2004 : 01:55) ... men jeg anntar at det kan bli problematisk å fjerne signaturer, hvor brukere aktivt går inn for at det skal være vanskelig å fjerne. (aemde tretusentohundre ekspe, bah.. uansett) I slike tilfeller er det tydelig at det er lagt ut med overlegg og med god kjennskap til retningslinjene. Da blir det advarsel og kanskje utestengning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg