Hidden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg lurte på hva slags program folk bruker for å konvertere og overføre MP3 filer til MD? Prøvde et søk, men fant ikke noe, og har litt dårlig tid. Vil gjerne ha overført noe infected mushroom til lang arbeidsdag i morgen.. På forhånd takk (opptakeren er Sony MZ-N510) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Så vidt jeg vet støtter denne NetMD, ikke sant? Kan du ikke bruke OpenMG Jukebox (eller hva det hersens programmet fra Sony heter)? Fungerer utmerket for meg... Eller har vi diskutert dette tidligere? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bruker også denne, fungere helt greit... /Cyrus Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Ah, ok, trodde den ikke funket (inbilte meg å ha sett det ett eller annet sted). Takk for tips, skal prøve det i dag Og ja, det er NetMD. EDIT: Tror ikke vi har diskutert akkurat DETTE før, men jeg har mast om MD et par ganger ja.. Endret 2. februar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå