Gå til innhold

Musikktips? Post det her!

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Ozzy Osbourne

Ikke for å fornærme noen, men Ozzy Osbourne, altså det han har gjort som "solo", åpenbart i forbindelse med TV-serien, er da ikke bra i det hele tatt :ermm: Småråttne ballader med en vokalist som åpenbart har sett sine bedre dager :shrug: Black Sabbath hadde vel noe å fare med, selv om jeg egentlig aldri har vært noen "fan"...

Bare MÅTTE få dette sagt :ermm: Klarte ikke holde meg.

Jaja :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel anbefale det som går igjen på playlista mi akkurat nå:

Metallica seff (det meste egentlig, men de gamle albumene helst)

Scorpions: Rock You Like A Hurricane/Wind of Change/Bad Boys Running Wild m.fl.

In Flames: Man Made God/Jester's Dance/Trigger

Nightwish: She Is My Sin/Sacrament of Wilderness/The Kinslayer/Wishmaster/Pharaoh Sails To Orion/Crimson Tide/Elvenpath

The Offspring: Ny låt! Hit That, syns den er utrolig fet. Mye annet bra fra den kanten også

Bad Religion: Evangeline/21th Century Digital Boy/Punk Rock Song/Part III m.fl.

Rage Against The Machine: Know Your Enemy/Take The Power Back/Killing In The Name/Bombtrack/Bulls on Parade m.fl.

Tool: Aenema/Schizm

System of a Down: Atwa/Forest/Toxicity/Aerials/Science/Chop Suey

Og i tillegg, som den komplekse personen jeg er, synes jeg faktisk noe techno (gud forby... :roll: )kan være tøft også, selv om det er mest rock det går i. For eksempel har Scooter laget endel bra synes jeg: Stuttgart/Habanera/Weekend/Ramp/Mañana/No Fate og noen fler. Svenson & Gielen - Twisted og noe 2pm er også i lista mi. Mange som har spurt meg om hvordan det går an å like både rock og techno, for å være ærlig så vet jeg ikke, kan ikke noe for at ørene mine liker det de gjør :laugh: Så lenge jeg synes det høres tøft ut så bryr jeg meg ikke om det er vidt forskjellige stilarter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
er det ikke sånn nå etter 01.01.2004 at det er ULOVLIG å laste ned musikk til egen bruk!?

mener å ha lest dette et sted... men at det var lov før...

Rett meg hvis jeg tar feil

EDIT: rettet en leif

Lovendringen (infosoc-direktivet) er utsatt til januar 2005. :thumbs:

Lenke til kommentar

Rock:

Spacemen 3 / Spiritualized

Noxagt

Usaisamonster

Boredoms (chocolate synthesizer og pop tatari albumene f.eks.)

Gang of four

Annet:

Matmos

Joy division

Tujiko Noriko

OP8

Skinny puppy

Funky damer:

Lyn Collins

Vicki Anderson

Betty Davis

Marva Whitney

Laura Lee

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
Med fare for å gjenta meg selv... BOBBY CONN :woot: Snart konsert på JohnDee også :love:

(... og jeg er ett år for liten :()

Ummmm, den konserten pågikk mens du satt og skrev innlegget ditt.

Neste bra konsert på John Dee blir CHICKS ON SPEED og på storebrorsal Rockefeller kommer EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN om et par-tre dager. Og for de med kjennskap til ham så er MAKOTO KAWABATA (fra acid mothers temple & the melting paraiso ufo) i byen igjen den 20/3 og skal spille solo på Blå. Det kan bli fett!

Lenke til kommentar
Rockatansky

JAAAA! :thumbs:

Jeg digger Rockatansky. Noen MP3-filer kan lastes ned her: http://home.online.no/~ladrange/Multimedia/

For å unngå at noen blir saksøkt av RIAA, anbefaler jeg bare indie-musikk, ikke noe major-label-musikk. Trondheim har mange bra indie-band, jeg kan nevne noen:

Thrush

The Rooph

Silence the Foe

Theo

Miksha

Samtlige av disse har noen MP3-filer tilgjengelig for nedlasting på deres hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...