Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ozzy Osbourne Ikke for å fornærme noen, men Ozzy Osbourne, altså det han har gjort som "solo", åpenbart i forbindelse med TV-serien, er da ikke bra i det hele tatt Småråttne ballader med en vokalist som åpenbart har sett sine bedre dager Black Sabbath hadde vel noe å fare med, selv om jeg egentlig aldri har vært noen "fan"... Bare MÅTTE få dette sagt Klarte ikke holde meg. Jaja Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 BM: Burzum Darkthrone Emancer Emperor Grimfist Windir Metal/Prog: In Flames Iron Maiden Mesuggah Rob Halford Yngwie Malmsteen Dream Theater Liquid Tension Experiment Tool Pink Floyd John Arch Threshold Opeth Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (har ikke fulgt med på posten) men vil få frem at ozzy osbourne er minst like oppskrytt og sugent som metallica.. dobbeltæsj Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (har ikke fulgt med på posten)men vil få frem at ozzy osbourne er minst like oppskrytt og sugent som metallica.. dobbeltæsj Metallica Ikke mobb dem! De eier jo! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan vel anbefale det som går igjen på playlista mi akkurat nå: Metallica seff (det meste egentlig, men de gamle albumene helst) Scorpions: Rock You Like A Hurricane/Wind of Change/Bad Boys Running Wild m.fl. In Flames: Man Made God/Jester's Dance/Trigger Nightwish: She Is My Sin/Sacrament of Wilderness/The Kinslayer/Wishmaster/Pharaoh Sails To Orion/Crimson Tide/Elvenpath The Offspring: Ny låt! Hit That, syns den er utrolig fet. Mye annet bra fra den kanten også Bad Religion: Evangeline/21th Century Digital Boy/Punk Rock Song/Part III m.fl. Rage Against The Machine: Know Your Enemy/Take The Power Back/Killing In The Name/Bombtrack/Bulls on Parade m.fl. Tool: Aenema/Schizm System of a Down: Atwa/Forest/Toxicity/Aerials/Science/Chop Suey Og i tillegg, som den komplekse personen jeg er, synes jeg faktisk noe techno (gud forby... )kan være tøft også, selv om det er mest rock det går i. For eksempel har Scooter laget endel bra synes jeg: Stuttgart/Habanera/Weekend/Ramp/Mañana/No Fate og noen fler. Svenson & Gielen - Twisted og noe 2pm er også i lista mi. Mange som har spurt meg om hvordan det går an å like både rock og techno, for å være ærlig så vet jeg ikke, kan ikke noe for at ørene mine liker det de gjør Så lenge jeg synes det høres tøft ut så bryr jeg meg ikke om det er vidt forskjellige stilarter. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 System of a down! :love:Dette kan jeg anbefale på det sterkeste! Hør System of a down -Chop Suey så skjønner du det meste... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Wildlife ft. Simone Denny - All things he he, du vil dra på smilebåndet... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er det ikke sånn nå etter 01.01.2004 at det er ULOVLIG å laste ned musikk til egen bruk!? mener å ha lest dette et sted... men at det var lov før... Rett meg hvis jeg tar feil EDIT: rettet en leif Lovendringen (infosoc-direktivet) er utsatt til januar 2005. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Rock: Spacemen 3 / Spiritualized Noxagt Usaisamonster Boredoms (chocolate synthesizer og pop tatari albumene f.eks.) Gang of four Annet: Matmos Joy division Tujiko Noriko OP8 Skinny puppy Funky damer: Lyn Collins Vicki Anderson Betty Davis Marva Whitney Laura Lee Endret 15. mars 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Med fare for å gjenta meg selv... BOBBY CONN Snart konsert på JohnDee også (... og jeg er ett år for liten ) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Med fare for å gjenta meg selv... BOBBY CONN Snart konsert på JohnDee også (... og jeg er ett år for liten ) Ummmm, den konserten pågikk mens du satt og skrev innlegget ditt. Neste bra konsert på John Dee blir CHICKS ON SPEED og på storebrorsal Rockefeller kommer EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN om et par-tre dager. Og for de med kjennskap til ham så er MAKOTO KAWABATA (fra acid mothers temple & the melting paraiso ufo) i byen igjen den 20/3 og skal spille solo på Blå. Det kan bli fett! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Rockatansky JAAAA! Jeg digger Rockatansky. Noen MP3-filer kan lastes ned her: http://home.online.no/~ladrange/Multimedia/ For å unngå at noen blir saksøkt av RIAA, anbefaler jeg bare indie-musikk, ikke noe major-label-musikk. Trondheim har mange bra indie-band, jeg kan nevne noen: Thrush The Rooph Silence the Foe Theo Miksha Samtlige av disse har noen MP3-filer tilgjengelig for nedlasting på deres hjemmesider. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Med fare for å gjenta meg selv... BOBBY CONN Snart konsert på JohnDee også (... og jeg er ett år for liten ) Ummmm, den konserten pågikk mens du satt og skrev innlegget ditt. Jeg, jeg vet... og jeg var ikke der /me vil bli 18 når han blir stor. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 høre nu på 12 stones cato salsa experience danko jones har mange fler, lang liste. driver å storbestille cdplater. Orginal er best, hater å laste ned for å laste ned. Kun for å høre før kjøp! Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Wildlife ft. Simone Denny - All things he he, du vil dra på smilebåndet... Vil nok bli enklere og finne hvis du skriver WIDELIFE, istedenfor Wildlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå