Aleksander- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har innstalert Suse 9.0 men når jeg prøver å innstalere skjermkort driverne (nvidia), får jeg en melding om at jeg må skru ned X. Jeg trykker da ctrl + alt + backspace men da restarter bare dataen seg. Hvordan kan jeg skru X helt av i suse 9.0? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ctrl-alt-f1 Logg inn init 3(som root) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Prøvd med init 3 som root( i et consolevindu selvfølgelig)? Edit: Der var den dumme gåsen raskere enn meg. Endret 1. februar 2004 av P@rm@nn Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det må jeg prøve! takk for svar Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ctrl+alt+backspace skal bare restarte X. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 nah den skal gå ut av X, men hvis du har kdm, gdm eller lignende starter de på nytt Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 den kjører faktisk også reeboot på skjermkortet... (på noen kort hører man vifta stoppe og starte). Kansje ikke pc'n din liker dette... Hva skjer hvis du bare bytter til konsoll med control-alt-f1, og så stikker inn i gui igjen men control-alt-f7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå