Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mye peiling på design og slikt, Kan bare litt DW og photoshop. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe lr komme med noen forslag til en lan side. Det som er problemet vårt er at vi i mars skal arrangere et lan med ca 150 deltakere, så kunne vi trengt en hjemmeside. Det er desverre ingen her som jeg hvet om, som kan det skikkelig. Derfor håpte vi på at noen kunne prøve å smekke sammen ett brukbart design lr deler. Logo SkodjeLan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jg r ik fjor10ss?

Uansett, lag noe selv. Om du kan litt Photoshop og Dreamweaver så holder det mer en nok til å lage en mer eller mindre stygg side...

EDIT: Og ja, vennligst bruk LITT tid på å skrive poster som andre faktisk ikke sliter med å tyde... "lr" er IKKE et ord.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jeg lurte på om noen kunne hjelpe lr komme med noen forslag til en lan side.

Vel... Det første dere trenger er et navn. Så trenger dere et domene som har noe av navnet i seg, i verste fall et .tk-domene, ettersom de er gratis, men blir tatt minst seriøst.

Du må ut med ca. 400 kroner på B-ONE for et rimelig bra .com eller .net-domene med 125MB lagringsplass, php og MySQL-støtte.

Det neste er at du finner ut hva du egentlig vil ha på siden din. Vil du for eksempel ha et bestillingssystem vil det koste deg mer penger enn å ha en rein tekst-side.

Navnet på lanet bør du komme med, og dine ideer om hvordan siden skal være bygget opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...