Gå til innhold

Tilbakemelding på dette oppsettet

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter her og ser på diverse produkter på Komplett.no. Det jeg komer til å kjøpe meg er:

- Kabinett

- Hovedkort

- CPU

- RAM

- Skjerm

-----------------------------

Til kabinett hadde jeg tenkt på denne:

- Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv

På hovedkort står jeg igrunn og grubler mellom noen:

- Abit KV8-MAX3

- Asus K8V DELUXE

- EPoX EP-8HDA3+

- MSI K8T NEO-FIS2R

CPU komer da til å bli en Socket 754 (AMD Athlon 64) og jeg vurder egentlig bare denne:

- AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz (1 MB cache, Boxed)

RAMen er jeg veldig usikker på. Jeg fant ingen plass hvor det stod hvilken FBS disse Athlon 64 CPUene kjørte på, så jeg vet ikke hvilken fart jeg skal velge på RAMen. Det som er sikkert er hvertfall at jeg skal ha 1 GB DDR RAM (2x512).

Jeg skal også ha en LCD skjerm, helst 19". Den må ha veldig liten responstid helst, siden den komer til å bli brukt mye til gaming.

Så det var det. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva som passer sammen og hva som ikke passer så bra sammen. Tips, ideer, advarsler... hva som helst er hjertelig mottatt :)

EDIT: Noen tilleggopplysninger. Resten av delene av en PC som jeg ikke har skrevet opp her, har jeg fra før og trenger ikke å kjøpe (tastatur, mus, grafikkort, lydkort). Dette skal være en gaming PC som holder en stund. Ser gjerne at den er overklokkbar. Trenger kanskje også noe ekstra kjøling (ribbe/vifte)?

Endret av Unreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...