DementedAlbino Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hørt at der bare er enkelte minne merker som passer på nforce 2 kortene, kan noen si om dette stemmer slik ta jeg ikke roter det til med min bestilling av twinmos brikker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har selv abit nf 7-s og bruker twinmos 3200 brikker på det, stabilt som fjell. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har også nforce 2 kort, og har twinmos 256MB brikke i. Dette går jo kjempefint sammen!! (Litt trøbbel i starten med klokking og sånt da...) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har to nForce2 maskiner og begge har TwinMos PC3200 minne. Stabilt som dovrefjell og en virkelig god overklokker i forhold til prisen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har to nForce2 maskiner og begge har TwinMos PC3200 minne. Stabilt som dovrefjell og en virkelig god overklokker i forhold til prisen Ditto. Lenke til kommentar
ØW Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 2*512MB Twinmos pc3200 (m/winbond) fungerte dårlig sammen med mitt MSI k7n2 delta ilsr hovedkort. (Feil i memtest86) Disse brikkene fungerte forøvrig bra på et abit nf7-s kort. Ikke noe galt med MSI-kortet heller, det funker fint med twinmos twister pc3200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå